Mitenkä voi .....vai pitääkö mennä huoltoon, kun raidetangon nuppien vaihdon jälkeen ohjauspyörä on hiukan ns. vinossa.
Ratissa on airbac, ja siksi epäilen onnistuuko ratin asennon muuttaminen itse.
Ohjauspyörän asennon muuttaminen
Re: Ohjauspyörän asennon muuttaminen
Onnistuuhan se vaikka itse kävisin säädättämässä pyöränkulmat maksaa n.40-60e paikasta riippuen,mutta jos itse haluat ratin suoristaa, välittämättä onko auraus kohillaan toimi seuraavasti.irroita akkukaapeli odota n.5min irroita airbag kahdella ruuvilla ratin takapuolelta sitten liitin pommista irti,avaa sen jälkeen mutterin lukitus mikäli sellainen on. merkkaa akseliin pysty tai vaaka tason viiva ratti tietenkin siinä asennossa missä se ajaessa suoraan on , siis vinossa ja irroita mutteri, sen jälkeen voit pientä väkivaltaa käyttäen irroittaa ratin ja sen jälkeen asennat sen viivojen mukaaan suoraan ja mutteri kiinni kytke airbagin johto ja kiiinnitä airbag rattiin. siinäpä se ja tietenkin akkukaapeli sitten kiinni.Anrak kirjoitti:Mitenkä voi .....vai pitääkö mennä huoltoon, kun raidetangon nuppien vaihdon jälkeen ohjauspyörä on hiukan ns. vinossa.
Ratissa on airbac, ja siksi epäilen onnistuuko ratin asennon muuttaminen itse.
Tanks... tietysti auraus on säädetty ja sen jälkeen tuo asento muuttuikin.
Vie takaisin ja käske pistämään ratti suoraan. Olisi kyllä syytä mennä takuuseen, pyöränkulmien säädön jälkeen ratin tulisi olla suorassa. Eikä välttämättä mene edes rattia kääntämällä vaan voi mennä saman verran toisellepuolelle vinoon.Anrak kirjoitti:Tanks... tietysti auraus on säädetty ja sen jälkeen tuo asento muuttuikin.
Kun pyöränkulmia säädetään niin ensimmäinen työ on laittaa ohjauspyörä lukitukseen eli suoraan.
Takaisin vaan.
Takaisin vaan.
Olen todennut että ei ne saa sitä suoraan kuin jollain 20% todennäköisyydellä. Säädän itse aurauksen ja laitan ratin niin suoraan kuin boorit antaa myöden. Jaksa maksaa siitä että ne pistää sen päin *ersettä ja sitten saa juosta siellä itkemässä että on vinossa.
Jahka jonku uudemman pelin hankin niin pitää sit miettiä, mut näillä vanhemmilla peleillä sei oo niin krouvia.
Turun Metroautossa aikanaan sain ratin suoraan kerrasta.
Kiitos Kallelle.
Jahka jonku uudemman pelin hankin niin pitää sit miettiä, mut näillä vanhemmilla peleillä sei oo niin krouvia.
Turun Metroautossa aikanaan sain ratin suoraan kerrasta.

99T-museopeli
Ainakin itse kun kävin säädättämässä pyöränkulmat niin ekaksi ukko lukitsi tangolla ohjauspyörän suoraan.
Ja oli myös suorassa kun lähdin.
Ja oli myös suorassa kun lähdin.