Joo elikkä ennenkun lähtee turbo ahtaa röpää ja nykii aikalailla, seokset kaiketi aikalailla rikkaalla. Punanen di/apc boksi kii ja ahdot heittelee 0.5-0.9bar täyskaasukiihdytyksessä.
Mistä lähdetään etsimään vikaa?
-immun säätö? lanka on kuitenkin ehjä. -017 loppunen
-magneettiventtiili (mikä manku tossa on? t5, t7 vai häh?) miten se testattiin mankuvenan toiminta? liitin irti ja pitäisi mennä peruspaineille? ja w-letku irti niin pitäisi ahtaa niin paljon ku ahdin pystyy?
-Peruspaineet? Mitkä kuuluisi olla peruspaineet ja miten asia testataan?
Pakokaasutesteri anto semmosia arvoja kuin co arvo 5.5 (3.5sallittu) ja hc 950 (600 sallittu)
Röpöttää ja nykii ennenkuin ahtaa
Röpöttää ja nykii ennenkuin ahtaa
Saab 9000T B202 -89 200hp & 300Nm @ 0.6Bar -> 1.3-1.8bar= ?Hp & ?Nm
Re: Röpöttää ja nykii ennenkuin ahtaa
Jos mahdollista kokeile toisella varmasti ehjällä.-immun säätö? lanka on kuitenkin ehjä. -017 loppunen
Ei kumpikaan vaan joku vanhempi? W-letku irti pitäisi ahtaa tappiin.-magneettiventtiili (mikä manku tossa on? t5, t7 vai häh?) miten se testattiin mankuvenan toiminta? liitin irti ja pitäisi mennä peruspaineille? ja w-letku irti niin pitäisi ahtaa niin paljon ku ahdin pystyy?
Jotain 0,4-0,5bar. Peruspaineen mittaus: Hukkaportinkellon lähdön yhdistät kompuraan lähtöön on se virallinen, tuo liitin irti tekniikka toimii ainakin T5 vehkeissä myös.-Peruspaineet? Mitkä kuuluisi olla peruspaineet ja miten asia testataan?
Re: Röpöttää ja nykii ennenkuin ahtaa
Vika löytyy levinneestä bensapumpusta ku bensanpaineet ei ollut kohdillaan ja lopahti toiminta bp:ssä.
Immu oli ehjä ku sain sitä kautta säädettyä päästöt kohdilleen..
Vieläkun vaihtais sen bensapumpun niin pääsis koklailee..
Immu oli ehjä ku sain sitä kautta säädettyä päästöt kohdilleen..
Vieläkun vaihtais sen bensapumpun niin pääsis koklailee..
Saab 9000T B202 -89 200hp & 300Nm @ 0.6Bar -> 1.3-1.8bar= ?Hp & ?Nm