Minä saabisti ,tein vakavasti otettavan tarjouksen femmasta ooopelin koneella 3,0t siis pensa.
Minä alkoholisti,joka on työpaikalta ohjattu monta kertaa hoitoon ja turhaan.
Mutta mistä saabisti saa hoitoa ettei sotkeevu ooopeliin.
Ostasko vai ??
Ostasko vai ??
Saab 9000 t:bo
Yamaha 1300 XJR
YKÄ #2159
Yamaha 1300 XJR
YKÄ #2159
Re: Ostasko vai ??
Kun tietäs ostanko?
Taitaa olla sama käykö satkulla vai femmalla viinakaupassa.
Olis se kiva juoda kun kuski polkis sitä vee kuutosta (mikä ei kule mihinkään)
Satkua ne äkkinäiset ei pole,ne luulee ettei se lähe mihkään.
Mulle on sama loppupeleissä missä sitä kännipäissään matkustaa,satku olis tietty varmempi (vituttaa jäähä ooopelilla välille).
KIPPIS.
Taitaa olla sama käykö satkulla vai femmalla viinakaupassa.
Olis se kiva juoda kun kuski polkis sitä vee kuutosta (mikä ei kule mihinkään)
Satkua ne äkkinäiset ei pole,ne luulee ettei se lähe mihkään.
Mulle on sama loppupeleissä missä sitä kännipäissään matkustaa,satku olis tietty varmempi (vituttaa jäähä ooopelilla välille).
KIPPIS.
Saab 9000 t:bo
Yamaha 1300 XJR
YKÄ #2159
Yamaha 1300 XJR
YKÄ #2159
Kyllähän tuo hävettää nousta femmasta ulos julkisella paikalla.
Kaikki Audi- & BMW-kuskit ne siellä osoittaa sormella ja nauraa. AITO , , , OPEL-kuskit ne sitten katsoo murhaavasti silmien alta samalla silittäen omaa autoaan, heidän katseestaan näkee miten he ajattelevat meidän GM-SAABistien olevan jotenkin heitä parempia, maksammehan me ihan törkeän summan enemmän samasta paskasta mitä he maksavat Vectroistaa ja Astroistaan.
Haet kuule
9000 Griffinin V6:lla ja ajat sillä alkoon, tai vaikka alkon seinästä sisään kuten Karjalassa on tapana. Muista lampaantaljapenkit sitten.
Kaikki Audi- & BMW-kuskit ne siellä osoittaa sormella ja nauraa. AITO , , , OPEL-kuskit ne sitten katsoo murhaavasti silmien alta samalla silittäen omaa autoaan, heidän katseestaan näkee miten he ajattelevat meidän GM-SAABistien olevan jotenkin heitä parempia, maksammehan me ihan törkeän summan enemmän samasta paskasta mitä he maksavat Vectroistaa ja Astroistaan.
Haet kuule

No onhan se Tuunasen setä saanu pullon korkattua vihdoinkin !