No, mitä vaikutti? PALJON! Vaihtoalueella 1-2-3 ei nykinyt ollenkaan ja kovassa kiihdytyksessä nelosella ja viitosella tekee sen, että vaihtaessa menee vähän aikaa että paineet nousee ja sitten mentiin taas. Tämä lienee ihan normaalia toimintaa, ainakin http://www.saabcentral.com:n artikkeleiden mukaan vakio-APC tipauttaa paineet kun kierrosluku tippuu nopsasti (vaihdettaessa).
Mutta summa summarum, KIVAA! Upeat fiilikset kun kiihdyttäessä vaihtaa ja auto vastaa kaasuun välittömästi seuraavallakin pykälällä (1-2-3 alueella siis). Eli ei siinä K-Jetikassa tainnutkaan olla mitään vikaa ; vika tuli siitä että uskoin 8kk sitten varaosamyyjää tulpanjohtojen suhteen. Olis pitänyt penätä että "tilaa per*le ne bougicordit nyt vaan".
Tämä tietenkin on ennakkoon ilottelua. Kun lähden duunista niin varmaan nykii ja vanhat viat palaa kummittelemaan (toiv:EI!)
