Ostamassa Saab 9000 CS 2.0 Turbo -97.
Ostamassa Saab 9000 CS 2.0 Turbo -97.
Eli kertokaas ihmiset joilla kokemusta tästä autosta, millasia huonoja ja hyviä puolia tässä on? 240tkm ajettu eli eipä vielä hirveesti.
Saab se miehen tiellä pitää, naisia unohtamatta.
Re: Ostamassa Saab 9000 CS 2.0 Turbo -97.
Omassa vuotta uudemmassa CSE:sä ei nyt mitään kummempaa ole ilmennyt. Tosin ajettu 60 tkm vähemmän, mutta kuitenkin.
Huoltokirjaa kannattaa tsekata, että huoltoja olisi edes jotenkin tehty ja yleiskunto yleensäkkin.
Huoltokirjaa kannattaa tsekata, että huoltoja olisi edes jotenkin tehty ja yleiskunto yleensäkkin.
Saabit: 9000 CS 2.3t -97, 9000 CSE 2.3T -98, 9-5 2.3t Sedan -02, 9-5 2.0T Biopower Wagon -07, 9-5 1.9TiD Wagon Vector Griffin -09, 9-3 1.9TiD Sedan, Saab Sonett II vm. -68
Paljon Saab 9000 osaa myynnissä! Kyselyt yv:nä.
Paljon Saab 9000 osaa myynnissä! Kyselyt yv:nä.
Re: Ostamassa Saab 9000 CS 2.0 Turbo -97.
Täältä jotain vinkkiä alkuun: UKT, eli Usein Kysytyt Tonnarikysymykset.
#3418
Re: Ostamassa Saab 9000 CS 2.0 Turbo -97.
Keskuslukko ja sähköantenni reistaa. Kiekka- ja lämpömittarit ei toiminu kunnolla. Ne miinuksista. Loput on ollu plussaa.
Ja tietysti se, että on helppo virittää. 


Saab 9-5 2,3t -99 Stage X
EX Saab 9000 CSE 2.0t jubilee -97 Stage 5
#3946
EX Saab 9000 CSE 2.0t jubilee -97 Stage 5
#3946
Re: Ostamassa Saab 9000 CS 2.0 Turbo -97.
Täällä samanlainen, sama kone ja vuosimallikin. Ajettu nyt 186tkm. Kyllähän sen näkee aika nopeasti miten autoa on pidetty, tuotakin on huollettu periaatteella että jos jotain tulee niin heti kuntoon. Eikä ole ollut ilmeisesti rahastakaan kiinni edellisellä omistajalla. Hieno peli kerrassaan, voisinpa käyttää sanaa "sliipperi". 

Viimeksi muokannut dj_pirtu, Ke Heinä 07, 2010 15:35. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Nyt: korealainen...
Ex-Bååssit: 9-5 Aero AT sedan -00 BioPower, 9000CSE 2.0t -95 RE85, 9-5 Aero AT sedan -01 BioPower, 9000CDE 2.0t -96 RE85, 9000CS 2.0t -97, 232.7kW / 430.2Nm, 900i8 -88 AT
Ex-Bååssit: 9-5 Aero AT sedan -00 BioPower, 9000CSE 2.0t -95 RE85, 9-5 Aero AT sedan -01 BioPower, 9000CDE 2.0t -96 RE85, 9000CS 2.0t -97, 232.7kW / 430.2Nm, 900i8 -88 AT
Re: Ostamassa Saab 9000 CS 2.0 Turbo -97.
Tää ajelee 2.3T automaatilla 1996, 147kw. Katsastin juuri 300000 ajettuna ja 3 väljäksi mennyttä alustan puslaa piti vaihtaa ennen kuin meni läpi (katsastus välillä ajettu 24.000 km). Kustanti asennuksineen 180e Saab-liikkeessä. Kulutus on mitattuna 10,90 litraa sadalla, ajotapa on ripiä
ja asun kaupungin keskusta-alueella.
Huono puoli, toinen takaovi ei kulje keskuslukituksen mukana ja joutunee käyttään ovipahvia paikaltaan.
Hyvä puoli, minä vien ja haen muiden merkkien omistajia korjaamolle ja takaisin.
Onnenkantamoinenhan tämä auto on ollut.
PS. Tää oli eka

Huono puoli, toinen takaovi ei kulje keskuslukituksen mukana ja joutunee käyttään ovipahvia paikaltaan.
Hyvä puoli, minä vien ja haen muiden merkkien omistajia korjaamolle ja takaisin.
Onnenkantamoinenhan tämä auto on ollut.
PS. Tää oli eka
#3745
- timpetti
- "Hölösuu"
- Viestit: 1811
- Liittynyt: La Tammi 08, 2005 23:18
- Paikkakunta: Avaruuden pääkaupunki
Re: Ostamassa Saab 9000 CS 2.0 Turbo -97.
On ollut -92 mallin 2,3i, myin vanhemmille 220t ajettuna, -96 mallin 2,0t jonka viritin sinne ~280hv kieppeille suhteellisen pienellä panostuksella ja myin n.280t ajettuna.
Nyt alla -95 Aero 150tkm, nämä siis cs-koppaisia, on ollut cc-koppakin. Mutta asiaan, sillointällöin keskuslukituksen kanssa saattaa tulla hiki, valopuoli saattaa reistailla ja starttailu kestää pitempään sillointällöin. Mutta noin muuten loistoautoja olleet kaikki! Huollat hyvin, loistava kumppani, huollat huonosti, silti hyvä auto.
Katso tuulilasin liepeet, takaa puskurin alta ja tavaratilan luukun reunojen ruosteet, ovien alareunat ja vararenkaan paikka kontista. Öljyvuodot ja jäähdytysnesteen määrä/laatu.
Tiettyjä saabismeja on, jotka pistää välillä nauramaan, mutta lie viimesiä autoja joilla oma persoonansa
Nyt alla -95 Aero 150tkm, nämä siis cs-koppaisia, on ollut cc-koppakin. Mutta asiaan, sillointällöin keskuslukituksen kanssa saattaa tulla hiki, valopuoli saattaa reistailla ja starttailu kestää pitempään sillointällöin. Mutta noin muuten loistoautoja olleet kaikki! Huollat hyvin, loistava kumppani, huollat huonosti, silti hyvä auto.
Katso tuulilasin liepeet, takaa puskurin alta ja tavaratilan luukun reunojen ruosteet, ovien alareunat ja vararenkaan paikka kontista. Öljyvuodot ja jäähdytysnesteen määrä/laatu.
Tiettyjä saabismeja on, jotka pistää välillä nauramaan, mutta lie viimesiä autoja joilla oma persoonansa

2009 9³SC Vector 2.0T A6 XWD (KA)
2005 9³CV Aero 2.0T JC Stage3(KR)
1990 9000CC 2.0T A Red Box (MR)
1987 900i 2D("Latolöytö"->MR)
Entiset: 14x9000, 9x900, 9x9³, 2x9⁵, 2x99..
2005 9³CV Aero 2.0T JC Stage3(KR)
1990 9000CC 2.0T A Red Box (MR)
1987 900i 2D("Latolöytö"->MR)
Entiset: 14x9000, 9x900, 9x9³, 2x9⁵, 2x99..
Re: Ostamassa Saab 9000 CS 2.0 Turbo -97.
Noilla kilsoilla on yleensä edessä 2 remppaa
-kytkin
-bensapumppu
Muuten sitten riippuu ihan siitä miten on pidetty.
-kytkin
-bensapumppu
Muuten sitten riippuu ihan siitä miten on pidetty.