Pitäs parempaa sabaa saada alle ja ko autoista olenkin jo pitkään meinannutkin yhden hankkia. Päättäminen on vaikeaa joten aattelin kysästä teiltä joilla on enemmän ajokokemusta esim 9000 turbosta. Itse olen nyt jo 2v ajellut OG 900i16 -89 ja kaikinpuolin mukava ja pirteä vempain ajella ja sitten kerran olen kokeillut 9000T Autom -90. Mieltä on vain jäänyt painamaan 900 vaihteet vaihtaminen jne on aika karvaan tuntusta etenkin jos vähän haluaa "revitellä" mitenkäs nuo vaihteet toimii 9000:sissa meneekö sulavammin päälle = kestääkö enemmän tehon nostoa jne. tarkotuksena olis hankkia sellanen vanha 9000 CC Turbo jotakuinkin vm 88-92 tollanen on muutenkin omasta mielestäni aikas hieno
Viltzu kirjoitti:Pitäs parempaa sabaa saada alle ja ko autoista olenkin jo pitkään meinannutkin yhden hankkia. Päättäminen on vaikeaa joten aattelin kysästä teiltä joilla on enemmän ajokokemusta esim 9000 turbosta. Itse olen nyt jo 2v ajellut OG 900i16 -89 ja kaikinpuolin mukava ja pirteä vempain ajella ja sitten kerran olen kokeillut 9000T Autom -90. Mieltä on vain jäänyt painamaan 900 vaihteet vaihtaminen jne on aika karvaan tuntusta etenkin jos vähän haluaa "revitellä" mitenkäs nuo vaihteet toimii 9000:sissa meneekö sulavammin päälle = kestääkö enemmän tehon nostoa jne. tarkotuksena olis hankkia sellanen vanha 9000 CC Turbo jotakuinkin vm 88-92 tollanen on muutenkin omasta mielestäni aikas hieno
Jos haluat tunata viritellä niin älä osta tomaattia, vaan keppi. 9000:sta saa potkua melkein loputtomasti ulos jos vain nappula riittää, tomaatti rajoittaa viritystystä about 400nm asti, sitten paukkuu loota jos tuon yli mennään.
Itse kyllä noista valitsisin tuon 900 Aeron/T16. Vaikka tällä hetkellä ajelen 9000 niin kyllä edellisessä vähän piristetyssä 900S:ssä oli hinta/laatu suhde parempi, vaikka suorituskyky&varustelu ei 9000 tasolle yltänytkään.