Serkku tuossa kyseli että mikähän mahtaa olla vikana hänen uudessa tonnarissa, kun ilmastointi ei aina lähde päälle, pari kertaa on lähtenyt kopauttamalla ilmastoinninohjausyksikköä..
Yksikössä olevat merkinnät: 4383790, alps japan, 445K.
Mikä ACC versio tämä on?
Edit. Auto -95 vuoden 2.0 vapari.
Ilmastoinninyksikön vika.
Ilmastoinninyksikön vika.
-10 9-5 NG 2.0T
-03 9-5 AERO
-95 CDE 2.3 Ecoturbo
-03 9-5 AERO
-95 CDE 2.3 Ecoturbo
Re: Ilmastoinninyksikön vika.
Mikäs on akun kunto? ACC kaiketi tippuu pois jos akkujännite laskee alle 10V.
ACC3 luulisin tuossa autossa olevan.
ACC2 ja ACC3 tunnistaa ainakin lämmönsäätönapeista.
ACC2 nuolinäppäimet "peukalonpäänkokoiset"
ACC3:ssa sininen ja punainen nuolinäppäin ovat useamman sentin leveät.
ACC3 luulisin tuossa autossa olevan.
ACC2 ja ACC3 tunnistaa ainakin lämmönsäätönapeista.
ACC2 nuolinäppäimet "peukalonpäänkokoiset"
ACC3:ssa sininen ja punainen nuolinäppäin ovat useamman sentin leveät.
Saabilla jo vuodesta 1995. 90>900>9000>9000>NG9-3
Joskus useampikin samaan aikaan.
Joskus useampikin samaan aikaan.
Re: Ilmastoinninyksikön vika.
Kuvauksen perusteella ACC3 olisi kyseessä. Paneelin irtioton jälkeen on taas pelannut moiteetta. Haluaisi ostaa kuitenkin varaosan valmiiksi tilalle. Ei ollut myynti-ilmoituksissa tarjolla tai ainakaan etsimällä en löytänyt.
Olisiko kellään myydä ACC3 toimivaa paneelia? YV tai soitto 0442957167.
T.Jari
Edit. Uusi akku laitettu pari viikkoa takaperin.. Hyvät jännitteet..
Olisiko kellään myydä ACC3 toimivaa paneelia? YV tai soitto 0442957167.
T.Jari
Edit. Uusi akku laitettu pari viikkoa takaperin.. Hyvät jännitteet..
-10 9-5 NG 2.0T
-03 9-5 AERO
-95 CDE 2.3 Ecoturbo
-03 9-5 AERO
-95 CDE 2.3 Ecoturbo
Re: Ilmastoinninyksikön vika.
Vm 95 on ACC3.
ACC3:ssa on yllättävän paljon vikoja ( siksi hyllyssä aina muutama myytäväksikin ).
Mainitsemaasi vikaan en kuitenkaan ole ACC:ssa törmännyt.
Tiedäthän, että ilmastoiinti sammuu, kun kylmäkennon lämpötila alittaa +4C. Näillä ilmoilla tämä on hyvin mahdollista. ACC:n normaaliin toimintaan kuuluu myös ilmastoinnin sammuttaminen kun ohjaamossa on saavutettu haluttu viilennys.
Jos vikaa epäilet, niin ensimmäinen kohde olisi kompressorin rele, joka induktiivisesta kuormasta johtuen ajan myöten polttaa releen kärjet.
Rele sijaitsee valoreleyksikössä vasemman etuvalon takana. Kannessa merkintä mikä on ko. rele.
ACC3:ssa on yllättävän paljon vikoja ( siksi hyllyssä aina muutama myytäväksikin ).
Mainitsemaasi vikaan en kuitenkaan ole ACC:ssa törmännyt.
Tiedäthän, että ilmastoiinti sammuu, kun kylmäkennon lämpötila alittaa +4C. Näillä ilmoilla tämä on hyvin mahdollista. ACC:n normaaliin toimintaan kuuluu myös ilmastoinnin sammuttaminen kun ohjaamossa on saavutettu haluttu viilennys.
Jos vikaa epäilet, niin ensimmäinen kohde olisi kompressorin rele, joka induktiivisesta kuormasta johtuen ajan myöten polttaa releen kärjet.
Rele sijaitsee valoreleyksikössä vasemman etuvalon takana. Kannessa merkintä mikä on ko. rele.
9000 vm. 97 Jubilee x 2
9000 vm. 95 Aero
900 vm. 87 CAB
9000 vm. 95 Aero
900 vm. 87 CAB