Pitäisi vaihtaa pusla johonkin, en nyt muista mihin, joko vakaajan tai poikittaistukeen, koriin tai akseliin…
Kysymys onkin, että onnistuuko ihan kotikonstein, vai kannattaako heti suosiolla pajalle prässin alle? Tanko siis.
Vakaajatangon tai tuen puslanvaihto
-
- "Ruisku"
- Viestit: 125
- Liittynyt: La Helmi 20, 2010 19:27
Vakaajatangon tai tuen puslanvaihto
CS 2,0t -97 225 000 km
Re: Vakaajatangon tai tuen puslanvaihto
Itse vaihdoin kotikonstein takakallistusvakaimen puslat ja kyllähän siinä oli tappelemista. Kaveri ihan ehdottoman hyvä olla apuna. Ekana viilapenkin välissä yritettii puristaa paikalleen , mutta tuloksetta. Aina muljahti V#tuilleen!!! Sitten hetken pähkäilyn jälkeen keksin tehdä kartion mallisesta rosterisesta öljykynttilästä hyvän apuvälineen puslan painamiseen paikoilleen. Pitkän pultin ja mutterin avulla vedätettiin rasvan kera paikoilleen. Toivottavasti ymmärsitte.
Ei SAABeja korjata, niitä huolletaan!!!
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 1437
- Liittynyt: Ma Tammi 31, 2005 15:42
- Paikkakunta: Suomen Miami
Re: Vakaajatangon tai tuen puslanvaihto
Tarviikos uretaanipusliin mitään puristimia yms kikkoja paikalleen laitossa?
Jostain saanu sen käsityksen että urtsit ois helpommat saada paikalleen?
Pitääkö paikkansa?
Jostain saanu sen käsityksen että urtsit ois helpommat saada paikalleen?
Pitääkö paikkansa?
Re: Vakaajatangon tai tuen puslanvaihto
Mitä muutamia urskipuslia laittanut niin kyllä on mielestäni paljon helpompia laittaan kun umpikumiset. Kumivasaralla nuijinut ja ruuvarilla reunoja ohjaillut...
Re: Vakaajatangon tai tuen puslanvaihto
Mitä ite asensin veljenkaa moottorin yläkannatinpuslia jotka oli polyuretaanisia niin oli niissä vaan melkosesti painimista. Viilapenkki on helkkarin kätevä. Viilapenkin väliin pusla ja osa johon se asennetaan ja puristusta rasvan kanssa.
Ei SAABeja korjata, niitä huolletaan!!!