engine valo

Ensimmäinen uuden ajan malli. Vuodet 1994-2003.
Vastaa Viestiin
saabeli
"Aero"
Viestit: 321
Liittynyt: Pe Helmi 03, 2006 07:40

engine valo

Viesti Kirjoittaja saabeli »

Olisikko jollain tietoa.
Syttyi sec encine valo ja kuikistin konehuoneesee... huomasin, että by-bass venttiilin päähän menevä ohut letku oli rikki.

Vaihdoin uuden letkun ja nollasin valon pois akkukaapelin irroituksella.
Nyt kuitenkin valo syttyy aina ehkä n. 30 starttauksen jälkeen uudelleen.
Meniköhän kaasutin osittaiseen limp home tilaan... ajaessa ei huomaa ja hyvin käy.
Nollaantuuko limp home akkukaapelin irroituksella ja mistä nään, että onko kaasutin todella limp home tilassa... oliko niin, että jousen pitää olla normaalisti eteenpäin (nyt se näkyi olevan alaspäin kiinni vivun siivekkeessä).

Miten meni se limp home vapautus ohje?
9-3 2,0t (185hv) 5D jubilee vm.2002
vesa67
"Hölösuu"
Viestit: 4621
Liittynyt: To Tammi 25, 2007 17:34
Paikkakunta: Kangasala

Re: engine valo

Viesti Kirjoittaja vesa67 »

9000 CS 2.3tA -97 T5 RE85, 9-5 Aero -04 BP, Opel Ampera -12, Hyundai Kona 64 kWh MY20.5 Style

E85 ja Biopower ohjelmoinnit T5/T7/T8, TECH2 operoinnit. Pääsäätäjä yrityksessä Suolinko
saabeli
"Aero"
Viestit: 321
Liittynyt: Pe Helmi 03, 2006 07:40

Re: engine valo

Viesti Kirjoittaja saabeli »

Homma selvisi... oli limp home tilassa.
Jäi vaan epäselväksi, että laittoiko tuo by-bass venttiilin pikkupillin rikkoontuminen sen limp home tlaan... luultavasti näin kävi.
9-3 2,0t (185hv) 5D jubilee vm.2002
Vastaa Viestiin