Olisikko jollain tietoa.
Syttyi sec encine valo ja kuikistin konehuoneesee... huomasin, että by-bass venttiilin päähän menevä ohut letku oli rikki.
Vaihdoin uuden letkun ja nollasin valon pois akkukaapelin irroituksella.
Nyt kuitenkin valo syttyy aina ehkä n. 30 starttauksen jälkeen uudelleen.
Meniköhän kaasutin osittaiseen limp home tilaan... ajaessa ei huomaa ja hyvin käy.
Nollaantuuko limp home akkukaapelin irroituksella ja mistä nään, että onko kaasutin todella limp home tilassa... oliko niin, että jousen pitää olla normaalisti eteenpäin (nyt se näkyi olevan alaspäin kiinni vivun siivekkeessä).
Miten meni se limp home vapautus ohje?
engine valo
engine valo
9-3 2,0t (185hv) 5D jubilee vm.2002
Re: engine valo
9000 CS 2.3tA -97 T5 RE85, 9-5 Aero -04 BP, Opel Ampera -12, Hyundai Kona 64 kWh MY20.5 Style
E85 ja Biopower ohjelmoinnit T5/T7/T8, TECH2 operoinnit. Pääsäätäjä yrityksessä Suolinko
E85 ja Biopower ohjelmoinnit T5/T7/T8, TECH2 operoinnit. Pääsäätäjä yrityksessä Suolinko
Re: engine valo
Homma selvisi... oli limp home tilassa.
Jäi vaan epäselväksi, että laittoiko tuo by-bass venttiilin pikkupillin rikkoontuminen sen limp home tlaan... luultavasti näin kävi.
Jäi vaan epäselväksi, että laittoiko tuo by-bass venttiilin pikkupillin rikkoontuminen sen limp home tlaan... luultavasti näin kävi.
9-3 2,0t (185hv) 5D jubilee vm.2002