9-5 tuli tonnarin seuraajaksi syksyllä 1997.
jyyrä
"Hölösuu"
Viestit: 1104 Liittynyt: Ti Tammi 15, 2008 19:46
Paikkakunta: Uurainen
Viesti
Kirjoittaja jyyrä » Ke Touko 12, 2010 20:09
Moron.
Onko 9-3 2.0t:ssä kevyempi vauhtipyörä kuin tuossa 9-5:ssa? Tuntuu että tuo 9-3:nen ottaa paljon herkemmin kierroksia kuin tuo oma 9-5:nen koskaan
Mercedes-Benz B Electric Drive 2015
Saab 9-3 Aero SC TTID 2008, 230Hv 480Nm Turbotec
Saab 9-3 Turbo jubilee 2002
AM
"Ruisku"
Viestit: 138 Liittynyt: Su Marras 02, 2003 18:04
Paikkakunta: Tampere
Viesti
Kirjoittaja AM » Pe Touko 14, 2010 12:59
jyyrä kirjoitti: Moron.
Onko 9-3 2.0t:ssä kevyempi vauhtipyörä kuin tuossa 9-5:ssa? Tuntuu että tuo 9-3:nen ottaa paljon herkemmin kierroksia kuin tuo oma 9-5:nen koskaan
9-5 vauhtipyörä 10,2kg
9-3/900 vauhtipyörä 6,9kg
9-5 vauhtipyörässa lisämassa käytännössä kokonaan ulkokehällä verrattuna 9-3/900 vauhtipyörään.
Saab 9-5 Aero MY01
jyyrä
"Hölösuu"
Viestit: 1104 Liittynyt: Ti Tammi 15, 2008 19:46
Paikkakunta: Uurainen
Viesti
Kirjoittaja jyyrä » Pe Touko 14, 2010 15:53
AM kirjoitti:
9-5 vauhtipyörä 10,2kg
9-3/900 vauhtipyörä 6,9kg
9-5 vauhtipyörässa lisämassa käytännössä kokonaan ulkokehällä verrattuna 9-3/900 vauhtipyörään.
No ei siis ole mikään ihme jos tuo 9-3:n on paljon kierrosherkempi
Mercedes-Benz B Electric Drive 2015
Saab 9-3 Aero SC TTID 2008, 230Hv 480Nm Turbotec
Saab 9-3 Turbo jubilee 2002
Jzo
"Turbo"
Viestit: 226 Liittynyt: Ke Kesä 03, 2015 16:37
Viesti
Kirjoittaja Jzo » Ma Touko 01, 2017 15:30
jyyrä kirjoitti: AM kirjoitti:
9-5 vauhtipyörä 10,2kg
9-3/900 vauhtipyörä 6,9kg
9-5 vauhtipyörässa lisämassa käytännössä kokonaan ulkokehällä verrattuna 9-3/900 vauhtipyörään.
No ei siis ole mikään ihme jos tuo 9-3:n on paljon kierrosherkempi
Meneekö vauhtipyörät päikseen asennettavuuden puolesta Og9-5/ Og9-3?
vesa67
"Hölösuu"
Viestit: 4585 Liittynyt: To Tammi 25, 2007 17:34
Paikkakunta: Kangasala
Viesti
Kirjoittaja vesa67 » Ma Touko 01, 2017 21:01
Ei mene
9000 CS 2.3tA -97 T5 RE85 , 9-5 Aero -04 BP , 9-3 SC Vector Tids -07, Opel Ampera -12, Hyundai Kona 64 kWh MY20.5 Style
E85 ja Biopower ohjelmoinnit T5/T7/T8 koneille, TECH2 operoinnit
Keme
"Viggen"
Viestit: 660 Liittynyt: To Helmi 24, 2005 12:12
Paikkakunta: Rannikko
Viesti
Kirjoittaja Keme » Ma Touko 01, 2017 22:00
Tossa on kuva 9-5 kamalasta limpusta ja 900/9-3 matalammasta pyörästä. Molempia on hieman sorvattu ja modattu, mutta paksuusero on melko selvä. Pistää 9-5 kytkinsylinterin alle fylliä, niin sitten vois pistää tommosen ohuemman pyörän ton 9-5 limpun tilalle.
jeeeeeee!