Elieli, tonnarin pohjaa kopistellessa tuli mieleen, että pienempiä palikoita (takatukivarsia jne) voisi tuota pohjaa ropatessa happokylvettää tulevaisuuden elämän pidentämiseksi. Pienellä lisäpohdinnalla mieleen tuli myös, että normaalien maalikerrosten lisäksi voisi tuollainen kemiallisempikin käsittely olla harkinnan arvoinen.
Vaan missä moisia käsittelyitä tehdään ja mihin hintaan? Optimi olisi, että edullinen lafka löytyisi Kanta-Hämeestä, mutta kun tuota eteläisen kolmosmotarin eteläpuolikkaan vartta tulee käytännössä päivittäin höylättyä, niin tuo PK-seutukin olkoon sallittujen alueiden listalla (ja tietty Nurmijärvi-Hyvinkää siinä välissä). Ja passaako keltapassivointi osiin, jotka jäävät näkyville (moisen käsittelyn saaneita pultteja olen kohdannut ja ne ovat tupanneet aukeamaan suhteellisen helposti, mutta "paljaana" en muista tuota nähneeni)?
Keltapassivointi tai sinkitys, Kanta-Häme - PK-seutu
Keltapassivointi tai sinkitys, Kanta-Häme - PK-seutu
Salaisen agentin työ on vaivalloisempaa kuin trigonometristen yhtälöiden soveltaminen käytännön höpsismiin.
-Agentti Tuplanolla
-Agentti Tuplanolla
Re: Keltapassivointi tai sinkitys, Kanta-Häme - PK-seutu
googlesta voisi löytyä.
Volvo S80 2.4D Momentum aut. -09
Ex:Saab 9-5 1.9 TiD Linear Wagon A 2007
Ex:Saab 9-5 1.9 TiD Linear Wagon A 2007