Mulla auto ollut 1,5 vuotta ja noin 40 tkm (nyt 180 tkm) melkeen voisin jo allekirjoittaa nuo edellä mainitut kohdat. Lisäisin vielä iskarit, CIM-oireet, ABS-boksi kettuilut...patis kirjoitti:Kannattaa sitten henkisesti varautua siihen, että seuraavan kahden vuoden sisään porsii:
- akku
- laturi
- imusarja (pyörreläpät)
- kaksoismassavauhtipyörä
- takapoikittaistukivarret
- etujouset
- kääntölaakerit
- takapyörien pyörimisanturille menevä johtosarja
- koiranluut
- egr venttiili
- raidetangonpäät
Onkohan ketjun aloitaneen autoon on tullut paljonkin kilsoja? Jos imusarja ei vielä vuoda läppäakseleistaan, niin kannattaa ehkä yrittää softata pois pakokaasunkierto ja puhdistaa imusarja em. "tentuilla". Muussa tapauksessa suosittelen hankkimaan imusarjan ulkomailta ja vaihdattamaan jakopäänhuollon yhteydessä. Ja jakopää ei tahdo sitten 100 tkm kestää, ainakaan vesipumpun osalta. Pitänyt tämäkin kokea

Ite odottelen laturin ja CIM:n hyytymistä, enää!
