![Kuva](http://www.tonikoskinen.com/autot/saab_900_3d/2019-03-01/1_1.jpg)
![Kuva](http://www.tonikoskinen.com/autot/saab_900_3d/2019-03-01/2_2.jpg)
![Kuva](http://www.tonikoskinen.com/autot/saab_900_3d/2019-03-01/3_3.jpg)
Sitten ensimmäisenä ruiskutin vähän pronssinväristä massaa yhteen kohtaa yhdessä vanteessa missä hioin lakan puhki. massan kuivuessa sekoitin lakan. Sitten ruiskutin kaksi kerrosta lakkaa kaikkiin vanteisiin.
![Kuva](http://www.tonikoskinen.com/autot/saab_900_3d/2019-03-01/5_5.jpg)
![Kuva](http://www.tonikoskinen.com/autot/saab_900_3d/2019-03-01/6_6.jpg)
![Kuva](http://www.tonikoskinen.com/autot/saab_900_3d/2019-03-01/10_10.jpg)
Työkalu ja putkeakin on tallilla, nuo oli vaan niin halvat valmiina ettei jaksanut alkaa väsääCona kirjoitti: ↑To Maalis 07, 2019 14:00Hyvännäköistä jälkeä taas.
Täytyy myöntää, että olen hieman yllättynyt, ettei tuollaisella tekijämiehellä ole metrikamana jarruputkea + irtoliittimiä, vaatii toki työkalun, jotta saa tehtyä liitokset, mutta toisaalta ei tarvitse metsästää OEM-putkenkappaleita.![]()
Biltemasta ei saa enään ja motonetti tarjoo mutta vain muutama siellä täällä, enempää ei ilmeisesti oo tulossa...b20 kirjoitti: ↑To Maalis 07, 2019 15:20Bilteman satulat oli halpoja ja uusia (liekö saa vielä) mutta kässärisysteemi petti niistä turhan nopeasti.. Motonetin vastaavat on kunnostettu, liekö kestävät pitempään jos rungot paremmat... Toki vanhatkin saa yleensä kunnostettua mutta kannataako se (uudet oli aika halpoja)
Sen ehdin jo puhdistaa ja suojata