Moro.
Nappasin tänään aikani kuluksi männät turbolohkosta muun väkästelyn yhteydessä. Mitäs mieltä ootte kolmessa sylinterissä oli naarmua joka tuntui kynnellä, muttei sormenpäällä. Meneekö tommoset vielä hoonaamalla? Täytyy koneistamolla joku päivä käydä lohkoa näyttämässä, mutta olisi mukava tietää pitääkö varautua poraukseen+ylikokomäntiin vai selviääkö hoonaamalla+ uusilla m-renkailla.
Kannenkin oli kaveri koululla oikaissut kiitos siitä.
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Kivasti hoitui vaikka kannen purkaja oli ollut huolimaton, eikä purkanut kaikkea pois.
Pyörän kun saisi kaupaksi niin saisi vähän vauhtia rakenteluun, mutta siihen asti kaikkea pientä väkästelyä. Täytyy kansi kohdistaa pako- ja imusarjaan vaikka nyt kun ei oikein muuta hommaa ole. Tai no onhan sitä vaikka kuinka mutta raha rajoittaa, täytyy nyt kaikki halvat temput tehdä ja touhuta noilla osilla mitä oon tähän mennessä kerennyt haalimaan. Sitten lohkon koneistukset sun muut kun pyörä menee kaupaksi.
Loppuun vielä pari kuvaa päivitystä piristämään.
http://s1349.photobucket.com/user/LeKe9 ... sort=3&o=0
http://s1349.photobucket.com/user/LeKe9 ... sort=3&o=1
Kuvat linkkeinä, kun kuvakori alkoi v*ttuilemaan.
![Mad :x](./images/smilies/icon_mad.gif)
"If there's more than one way to do a job, and one of those ways will result in disaster, then somebody will do it that way."
-Edward Murphy