kumpi tuossa autossa on, vai voiko olla kumpi tahansa, mistä tietää?
entä mitä oleellista eroa noissa on. saako molempiin esim viinakonversion.
Automaatti kertoo nyt syövänsä suht nurkka-ajossa 12,8 l, onko liikaa ja jos, mistä yleensä johtuu?
OG03 VM 2000 T7 A, onko sid 1 vai sid 2
OG03 VM 2000 T7 A, onko sid 1 vai sid 2
900 16V vm91 vapari ( se maanläheisin alleen merkkaaja )
9-3 SS 1.8t automaatti vm 04
9-3 2.0 t automaatti vm 00
9-3 SS 1.8t automaatti vm 04
9-3 2.0 t automaatti vm 00
Re: OG03 VM 2000 T7 A, onko sid 1 vai sid 2
Oli: OG9-3 2.0t 2003
On: 9-3 SS TTiD Aero A6 2008, JC Stage1 + EGR Off (mittarissa noin 190tkm)
Muuta: Kiina TECH2
On: 9-3 SS TTiD Aero A6 2008, JC Stage1 + EGR Off (mittarissa noin 190tkm)
Muuta: Kiina TECH2
Re: OG03 VM 2000 T7 A, onko sid 1 vai sid 2
Varmaan aika lähellä noita lukemia ne taitavat automaateissa yleensä olla. Viallinen ykköslambda monta kertaa syyllinen kohonneeseen kulutukseen. Muistelen, että yli 150 tkm ajetut ykköslambdat alkavat olla finaalissa. Jos vaihdat sen, niin laita aito BOSCH!
Saab mennen tullen
#3873
-Rane-
#3873
-Rane-