Heeps, no sitten ei ainakaan mulla ole hätäpäivää tuon suhteen. Nimittäin automaatilla mielelläni huristelisin, ja kun pörsi antaa myöten niin ehkä jonnilaisen matalan virityksen (himpun yli 200 pollea) sinne vois laittaakin.9000cst kirjoitti:Tonppa kirjoitti:Miten mahtaa tonnarin autmaattiloota kestää väännön, jos ei kovin paljon virittele - esim. n. 200hp tai 250 hp. Vääntö ei (vissin?) mahda tällöin olla vielä kuolettavaa automaatille?
tomaatin laatikko kestäää 400nm vääntöä ja jotain 290-300hv luokkaa
Miten muuten mahtaa olla turbotonnarin automaatilla varustettuna suoritusarvot. Keppivehkeen taitaa olla 0-100 jottain 8.4 sekunnin paikkeilla, mutta automaatille en vastaavaa arova löytänyt mistään. Ja sitten tietysti se olennainen, eli 80-120 kmh eli ohituskiihtyvyysarvot vakioautomaatille?
Ja sitten jos joku vielä hieman valistaisi, että (viritys tyyliin steg1?) minkälaisiksi jokin matalaviritys (boksin) mahtaisi suortitusarvot muuttaa (eli se jottain 220hp tms)?
Toivottavasti ens viikolla olis saumaa ajella yhtä tonniaria ruotsinmaalta katsomaan. Öljypohjaan jostain ilmeisesti vähän valuu öljyä, oikea etuikkuna vähän kettuilee ja kuskin puolen persiislämmöt ei pelaa - mutta toisaalta eipä sitä -88 tonnarilta kaikkea voi vaatia?
edit: juuri kun postasin tämän niin myyjä ilmoitti auton olevan jo myyty...