http://www.trollhattansaab.net/archives ... nsson.html
Vastaava löytyy myös naapurikielellä:
http://www.aftonbladet.se/vss/bil/story ... 05,00.html
Uskomattomin juttu on, että 9-5 plätformia ei ole päätetty vieläkään.
Jan-Ake Jonsson interview
Re: Jan-Ake Jonsson interview
niinno epsilon pähkäilyn lisäksihän Bob Lutz totesi Autocarin haastattelussa ettei ole vielä päätetty tehtäiskö 9-5:n seuraajasta klassinen viistoperä vai sedan..TuuSaR kirjoitti: Uskomattomin juttu on, että 9-5 plätformia ei ole päätetty vieläkään.
koittakaa nyt päättää
9-3 SC 2.0t vector -07
# 1781
# 1781
neliveto 9-3 SS?
hyvä linkki...
onko tää tulkittavissa niin, että kovasti odotettua nelivetoa 9-3 SS/SC:stä ei tulekaan? ja tuo 9-4x on tietty joku norsu
damit
onko tää tulkittavissa niin, että kovasti odotettua nelivetoa 9-3 SS/SC:stä ei tulekaan? ja tuo 9-4x on tietty joku norsu
damit
9-3 Coupe 2.0T
Re: Jan-Ake Jonsson interview
GM varmaan laskee, että tulee halvemmaksi tehdä seuraavat 20 vuotta faceliftejä nykyiseen 9-5:een. Tuo alustaratkaisun päättämättömyys kuulostaa juuri niin hölmöltä, että ihan varmasti pitää paikkaansa. Jos vuonna 2007 saisivat päätettyä minkälaiselle pohjalle auton tekevät, niin ehkä jo vuonna 2011 näemme uuden Saabin tuotannossa. Muissa autoyrityksissä moiset ratkaisut olisi tehty muutama vuosi nykyisen mallin esittelyn jälkeen eli Saabin tapauksessa varmaankin noin viisi vuotta sitten.TuuSaR kirjoitti:Uskomattomin juttu on, että 9-5 plätformia ei ole päätetty vieläkään.
Tuo nelivetotekniikkakin on erään työntekijän mukaan ollut valmiina jo monta vuotta sitten. Mutta vaarana olisi myynnin kasvu, mikäli näin mielenkiintoisia ratkaisuja tuotaisiin markkinoille. Kyllä pistää vihoiksi, kun näitä uutisia lukee.
Edit: Tuo jauhaminen 9-2X mallista on myös kerrassaan uskomatonta. Minkälaisen apinan tarvitsee päättämään asioista, jos ei kykene ymmärtämään ettei ylihintaisella Subarulla Saabin logoilla varustettuna ole yksinkertaisesti mahdollisuutta myydä edes keskinkertaisesti? Ettei moisesta ole MITÄÄN muuta kuin haittaa merkin imagolle? Saldoksi saatiin +- 0 euroa tuottoa ja korvaamaton kolhu Saabin imagolle. Kerrassaan fiksua mutta mitä muutakaan voi odottaa.