lefa42 kirjoitti:Eipä tämä kummoinen, vm. 89, tappivakio 2.5 dieseli (vapari), ilman tehostinta, hyvillä talvikumeilla ja takapäätä hieman painotettu lyijyllä.
Niin, ja tietty ilman radiota ja tupakansytytin on rikki, punaiset plyyshipenkipäälliset löytyy.
lefa42 kirjoitti:
Ja kaikenpäälle japsipaku on lumidriftauksen kunkku.
Nimimerkillä Urvan Kingillä puoli päivää baanalla.
Ainakin nussunin kinkäppi on mahtava vekotin ajaa jäällä. Viimetalvena oli "huolto"/aura-autona tuommonen kiisseli-vapari-nelikko-king cab.
Hiemanhan tuo rupeaa puutumaan jo 80km/h vauhdissa, mutta letkeä peli, koko ajan sai radalla katsoa (jommasta kummasta) sivuikkunasta mihin mennään.
Sekkin meni konepellin kautta katolleen...
# 2569
900S - ex-käyttöauto, RIP
900T16 - entinen ikuisuusprojekti
OFF TOPIC: Kaverin naapuriin Espoon Westendiin muutti mies jolla oli Porsche 911 GT, ongelmana oli vaan se että se ei voinu lähteä ulkoiluttamaan
sitä koska oli liian korkee hidastetöyssy tiellä. Pikkurahalla töyssy lähti pois ja aina kun siellä käyn niin kuulee sen mukavan murinan taas lähestyvän naapuritallia Että näin
Johnny V4 kirjoitti:Juu, hyvin menee Hiace powersladia. Tuntuu ainakin, että olis kolmesataa heppaa.
Jep, kaikki on kiinni vain kuskin kylmäpäisyydestä.
Tähän johtopäätökseen tulimme kaveripiirissä kun yksi sankari rykäisi metsäkoneurakoitsija-isäpuolensa nelikko-hiatsulla paremman ajan jääradalla siviilirenkain kun muuan F-ryhmän kuski välikoppaisella saksanseisojallaan piikkirenkain.
Radan varrelta työkaluja kerätessämme tosin muistimme manata kuuluvasti sitä "rallikuskia" joka ei innostuttuaan muistanut laittaa takaluukkua kiinni otettuaan crossipyöränsä pihalle pakusta..
Viimeksi muokannut Myrkky, Su Tammi 01, 2006 22:31. Yhteensä muokattu 1 kertaa.