Iveco Daily
Oli juu melkoinen ero. ei se nyt ihan samaan hintaan saanut vw:tä kuin ducatoa tahi rinnakkaismallia, mutta kaupanpäällisinä tuli kaiken muailman tilpehööriä, ja isä meinasi että saksalainen tekee kuitenkin paremman kuin etelän poijjaat. Tiedä sitten mikä on totuus.
Ei riemulla rajaa kun turbolla ajaa.
#2742
ng900 Turbo
#2742
ng900 Turbo
Ei niihin mitään erikoisempia huoltoja tartte tehäs (josset tarkoita takuuta koskevia), ilmansuodatin, öljynsuodatin ja öljyt. Ja öljyt 20tkm:n välein, ilmasuodatin 30tkm:n välein. Lootaöljyt 100tkm:n välein.legro kirjoitti:Minkähintaisia huollot ovat esim. ducatoon tai jumperiin?
Takuulla kestää ja on paljon parempi ajettava kuin yksikään Saabi ikinä
nm. täytyy varmaan ostaa taasen Maxi jotta ajelut olisi halpoja ja ennenmuuta miellyttäviä ja VARMOJA ;D
^ Liian kieroutunut huumorintaju.
Unohtuipa mainita kun tässä ollaan pakuista höpisty, isäukon tammikuussa -05 käyttöönotettu Vivaro 2.5-koneella on ollut suorastaan pelottavan hyvä, 45 tkm mittarissa eikä vielä ainuttakaan vikaa ilmennyt. Oikeasti parempi ajaa kun monet vanhemmat henkilöautot, voimaa riittää vaikka kuin ois lastia päällä ja koukussa jotain..tähän mennessä riittänyt, siis. Virallinen tekosyy ostaa Ooppeli = Volkkariin, Vitoon, Hiaceen tai Fiatiin ei kunnolla mahtunut. Transit olisi ilmesesti ollut riittävän tilava ajella, mutta Fordeja on ollut riittämiin yhdeksi eliniäksi.
Jos pienempää etsii, myös Scudo/Jumpy/Expert -kolmikkoa sopii katsella, todella hyviä kokemuksia siitäkin.
Unohtuipa mainita kun tässä ollaan pakuista höpisty, isäukon tammikuussa -05 käyttöönotettu Vivaro 2.5-koneella on ollut suorastaan pelottavan hyvä, 45 tkm mittarissa eikä vielä ainuttakaan vikaa ilmennyt. Oikeasti parempi ajaa kun monet vanhemmat henkilöautot, voimaa riittää vaikka kuin ois lastia päällä ja koukussa jotain..tähän mennessä riittänyt, siis. Virallinen tekosyy ostaa Ooppeli = Volkkariin, Vitoon, Hiaceen tai Fiatiin ei kunnolla mahtunut. Transit olisi ilmesesti ollut riittävän tilava ajella, mutta Fordeja on ollut riittämiin yhdeksi eliniäksi.
Jos pienempää etsii, myös Scudo/Jumpy/Expert -kolmikkoa sopii katsella, todella hyviä kokemuksia siitäkin.
-
- "Tuplakaasari"
- Viestit: 77
- Liittynyt: La Tammi 08, 2011 15:48
- Paikkakunta: Siilinjärvi
- Viesti:
Re: Iveco Daily
Osaako kukaan sanoa, mitä eroa on Ivecon 3.0 koneen eri tyyppien kesken, kun tehot vaihtelevat 135hv ja 177hv välillä??
Re: Iveco Daily
Tietokoneohjelma.
Jaa mistäkö tiedän
3 litran F1C moottorilla, 100kw versio tuossa omassa.
Jaa mistäkö tiedän
3 litran F1C moottorilla, 100kw versio tuossa omassa.
F1C
Light Commercial Vehicles
Highest-in-class power output with 210 HP
Availability of the natural gas version
Highest-in-class torque with 470 Nm
Exceptional durability up to 400,000 km
Iveco 50C14 -05
Dacia Duster -18 4x4
Mercedes-Benz 313/adria -03
Plymouth Valiant -62
MB w108 3.5 - 71
Honda HR-V -99
Dacia Duster -18 4x4
Mercedes-Benz 313/adria -03
Plymouth Valiant -62
MB w108 3.5 - 71
Honda HR-V -99