Paras kotimainen autolehti?
-
- "Saabisti"
- Viestit: 5804
- Liittynyt: To Syys 18, 2003 18:50
- Paikkakunta: Vantaa
-
- "Saabisti"
- Viestit: 5804
- Liittynyt: To Syys 18, 2003 18:50
- Paikkakunta: Vantaa
Kylä se Auto bild voiton vie... ok on siellä ehkö liikaa kansanautoja esittelyissä... tosin oli siellä ekana Aero X:kin...
#3769 - Janne Kirjavainen. 0414472687
(ex)-88 musta 900,(ex)-89 valkoinen 900iA Ex-poliisi,(ex)-91 met. harmaa 9000 CD, -91 punainen 900i 16v, -98 met. vihreä 9-5 2.3t, -05 punainen 9-5 2.3T "DIY Aero" Combi
(ex)-88 musta 900,(ex)-89 valkoinen 900iA Ex-poliisi,(ex)-91 met. harmaa 9000 CD, -91 punainen 900i 16v, -98 met. vihreä 9-5 2.3t, -05 punainen 9-5 2.3T "DIY Aero" Combi
TM ja Tuulilasi on kyllä todella paha pistää paremmuusjärjestykseen... Jos vain autojutuista puhutaan, niin päädyin kyllä Tuulilasia klikkaamaan.
Eikös aprillipäivä mennyt jo ? Pari numeroa autobildistä olen joskus selannut ja enempää ei tarvitse lukeakaan. Kökköinen ulkoasu, köykäiset jutut ja joukossa vielä amatöörimäisiä asiavirheitä...Doomrider kirjoitti:Kylä se Auto bild voiton vie...
#1970
Mobilisti on ykkönen. Tunteella, tiedolla ja kokemuksella sekä äärimmäisellä paneutumisella tehty laatulehti, jossa on mielenkiintoinen historiallinen lisävire. Ja musta Moblan ulkoasu on suorastaan loistelias, mutta silti asiallinen ja rauhoittava.
TM nyt meni paskaks jo 90-luvun alussa, autolehtenä. Sen jälkeen siellä suunnilleen vertaillaan kakaranpenkkien kiinnityksiä, ihmetellään muotoiluja ja namiskuukkeleita, kuunnellaan MP3soittimia ja ajellaan passateilla ympäri rataa päivätolkulla ja testataan kaikki ne renkaat, joihin mulla ei oo varaa. Löydetään joku puute kierrosajassa, joka tiputtaa rengasta 0,1 pistettä. Suhteettoman kallis lehti. Tuulilasi oli myös hyvä vielä 90-luvun alussa, sitten siitä tuli vähitellen ihan autobildi joka taas tosiaan on ihan seiska tai oho. Ja musta nää kaikki gtit sunmuut ei oo ihan aikusille miehille...!
En halua loukata ketään! Tää oli vain mielipide. Kai mä sitten oon jo vanhus...
Saabistille kunniamaininta! Kiintoisa, ja just sitä mitä haluaaki lukea!
TM nyt meni paskaks jo 90-luvun alussa, autolehtenä. Sen jälkeen siellä suunnilleen vertaillaan kakaranpenkkien kiinnityksiä, ihmetellään muotoiluja ja namiskuukkeleita, kuunnellaan MP3soittimia ja ajellaan passateilla ympäri rataa päivätolkulla ja testataan kaikki ne renkaat, joihin mulla ei oo varaa. Löydetään joku puute kierrosajassa, joka tiputtaa rengasta 0,1 pistettä. Suhteettoman kallis lehti. Tuulilasi oli myös hyvä vielä 90-luvun alussa, sitten siitä tuli vähitellen ihan autobildi joka taas tosiaan on ihan seiska tai oho. Ja musta nää kaikki gtit sunmuut ei oo ihan aikusille miehille...!
En halua loukata ketään! Tää oli vain mielipide. Kai mä sitten oon jo vanhus...
Saabistille kunniamaininta! Kiintoisa, ja just sitä mitä haluaaki lukea!
Vihdin Pelle#2851
900i2,1-16 ImolaRed MadeInUki
900i2,1-16 ImolaRed MadeInUki
Retro ja Saabisti vastaa tarpeisiin, Mobilisti tulee ehkä kerran pari vuodessa ostettua jos on kiinnostavia artikkeleita. Divareissa koluaa aina wanhojen autolehtien laarit.
VM on tullut luettua varmaan viimeksi intissä kun valikoimana oli Ajolinja, Siivet ja VM... Viimesestä TMstäkin on ainakin vuosi.
VM on tullut luettua varmaan viimeksi intissä kun valikoimana oli Ajolinja, Siivet ja VM... Viimesestä TMstäkin on ainakin vuosi.
Tommi Järvinen #253, Puh. 044 214 2552
93B 1959, 93F 1960, 96 '64, Sport '64, 96 ralli '69, 99 Turbo '78
Viimesintä projekteista: Saabisti.fi | Saabisti Facebookissa | Saab 96 rallisivut: SaabWorks.fi
93B 1959, 93F 1960, 96 '64, Sport '64, 96 ralli '69, 99 Turbo '78
Viimesintä projekteista: Saabisti.fi | Saabisti Facebookissa | Saab 96 rallisivut: SaabWorks.fi
Ykköseksi en mitään lehteä rankkaa, kaikki menee kunhan ei ole mitään lasikuitu-tuuninkipaskaa alu-siipineen, valoluomineen, bling-bling-härpäkkeineen ja lexus-valoineen. Mieluiten ei edes tuoreempia bemuja saati sitten noita volkkarinsukuisia TDI-härpäkkeitä eteläisestä euroopasta.
90i -85(VA), 900S -90(KA), 9000i -87(VA), 9000turbo -86(??), Lada 1300S -80(PR)