![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
Kansiremontti valmistui viimein lukuisien vastoinkäymisten jälkeen, ja pääsin ajamaan epäonnisella Tonnisella 500km, kun hiljentäessäni risteykseen kuulin kovaa kalkatusta. Aluksi nauroin partaani koska luulin äänen kuuluvan edessä olleesta rähjäisestä avolava-autosta, kunnes edellä ajaneen rähjän poistuttua ääni jäikin ja silloin suupielet vaihtoivat asentoaan hyvin äkkiä ja nousi niskavillat pystyyn...
Noh, pysäytin Saabin, pelti auki ja kuuntelemaan jolloin paikallistinkin äänen todennäköisesti pakopuolen ensimmäiseen hydraulikuppiin. Kansiremontin yhteydessä avasin ja puhdistin kaikki kupit, eli jotain on mennyt kasauksessa mönkään, ja syypää tähänkin löytyy taas lopulta ihan omasta mämmikouraisuudestani.
No onneksi löytyy varakuppeja, mutta puhdistamattomia sellaisia, ja huomenissa pääseekin availemaan yläkertaa jälleen.
Ja se kysymys: mikähän tuolla kupissa on oikein lauennut, ilmeisesti ei pidä paineita koska ääni häviää kierrosten noustessa n.2000rpm, ja palaa taas kierrosten laskettua? Ihan vaan sillä että kun puhdistan varakupin ennen kuin heitän paikalleen, etten tekisi samaa virhettä minkä ilmeisesti olen nyt tehnyt.