Minä olen ainakin tilannut tuolta osia ja toimitusajat on pitäneet kutinsa tavaran ollessa juuri sitä mitä pitääkin.TA kirjoitti:Kiitos Mimmi ja karitammi täsmennyksistä.
Voisitteko vielä auttaa sen verran, että ymmärsinkö "lontoota" oikein. Jos tilaan tuolta allaolevasta paikasta, niin ALV on OK ja laite naittuu itsestään autoni kanssa, kun kytken sen siihen ekan kerran. Eli mitään alustanumero yms. juttuja ei tarvitse etukäteen mihinkään lähetellä.
http://www.partsforsaabs.com/bsr_ppc.php
Ja eikös tuo ole ihan luotettava paikka tilailla tavaraa?
Samalla houkuttaisi tilata takapenkin ja tavaratilan erottava "nailonverkko", hintaa olisi 100e vähemmän kuin L-A:n tiskillä. (vrt. 180e vs. 300e-ale=280e)
BSR?
Re: BSR?
Re: BSR?
Jos tavarasta on maksettu ALV yhteen EU mahaan, ei toinen maa voi enää veroa periä. Eli tilaus Isosta-Britanniasta hoituu veroitta.
Jätän asennuksen sellaisten kommentoitavaksi, jotka sen ovat tehneet. Ohjeiden mukaanhan ei mitään ihmeitä tarvita: laite liittimeen ja painetaan nappia.
jos on urheilumieltä, kannattaa tsekata myös jenkkimyyjät. Dollarin eurokurssi on sen verran hyvä.
Jätän asennuksen sellaisten kommentoitavaksi, jotka sen ovat tehneet. Ohjeiden mukaanhan ei mitään ihmeitä tarvita: laite liittimeen ja painetaan nappia.
jos on urheilumieltä, kannattaa tsekata myös jenkkimyyjät. Dollarin eurokurssi on sen verran hyvä.
Re: BSR?
Kiitos taas Bob ja karitammi.
Oli pakko varmistella vielä asiaa, kuitenkin n. 700e panoksena. Tavaraverkon kanssa miltei 900e. (Jos joku nyt ihmettelee, miksi jankutan yksinkertaisesta asiasta...)
Jenkkimyyjät täytyy vielä katsoa, mutta jos ei niistä ihan hirvittävän suurta hintaeroa tule jo mainitsemaani paikkaan, niin taidan tilata tuolta Isosta-Britanniasta. Lienee "helpompaa" ilman tullisotkuja. (Mun tuurilla kuitenkin tuote olisi koko kesän tullissa, jos ylipäätään tulisi koskaan perille. )
Oli pakko varmistella vielä asiaa, kuitenkin n. 700e panoksena. Tavaraverkon kanssa miltei 900e. (Jos joku nyt ihmettelee, miksi jankutan yksinkertaisesta asiasta...)
Jenkkimyyjät täytyy vielä katsoa, mutta jos ei niistä ihan hirvittävän suurta hintaeroa tule jo mainitsemaani paikkaan, niin taidan tilata tuolta Isosta-Britanniasta. Lienee "helpompaa" ilman tullisotkuja. (Mun tuurilla kuitenkin tuote olisi koko kesän tullissa, jos ylipäätään tulisi koskaan perille. )
Re: BSR?
Mikäli olen oikein ymmärtänyt, on PPC laitteeseen koodattava auton alustanumero? Kertokoon ne jotka tietää vielä paremmin.karitammi kirjoitti: Jätän asennuksen sellaisten kommentoitavaksi, jotka sen ovat tehneet. Ohjeiden mukaanhan ei mitään ihmeitä tarvita: laite liittimeen ja painetaan nappia.
.
BMW 325i E90 MysticBlau, BMW 116i E81 Alpinweiss
Ex. Baijer 330dT E91, 325iA E90, 316ti E36;Ex. SAAB 95STW, 93 SportSedan MY05
#3261
Ex. Baijer 330dT E91, 325iA E90, 316ti E36;Ex. SAAB 95STW, 93 SportSedan MY05
#3261
Re: BSR?
Oikein olet ymmärtänyt. Eli laite tilataan tietylle alustanumerolle, eikä sitä voi myöhemmin vaihtaa.
Saabclubin jäsen #1079
Saab 900 Aero T16S Talladega red
Saab 900 Aero T16S Talladega red
Re: BSR?
Sitä minäkin olen tässä ihmetellyt, kun olen maksutapavalintaan asti edennyt partsforsaabs-sivuston tilauksessa ja mitään muuta, kuin osoitetietoja en ole huomannut kysyttävän.Marko A kirjoitti:Oikein olet ymmärtänyt. Eli laite tilataan tietylle alustanumerolle, eikä sitä voi myöhemmin vaihtaa.
EDIT: löytyihän sittenkin jotain: We always carry large stocks of the BSR PPC's so they can be despatched Worldwide same or next day depending on the time the order is placed and production of the vehicles VIN number.
Eli ilmeisesti itse tajuttava lisätä lisätietokohtaan VIN-numero?
Vielä jos tuon saisi jotenkin selvitettyä, miten pitää toimia, niin tilaus lähtisi heti...
Sen jenkkitilauksen jätän kyllä muille. Kiitos Mimmi täsmennyksistä.
Re: BSR?
Mitenköhän meikäläisen kohdalla? Meinaan kun autooni on vaihdettu 2.0t ohainyksikkö.
Jos tulis joskus takuuajan jälkeen hommaatua BSR eipä taitais alustanumero pitää paikkaansa
Jos tulis joskus takuuajan jälkeen hommaatua BSR eipä taitais alustanumero pitää paikkaansa
Marko A kirjoitti:Oikein olet ymmärtänyt. Eli laite tilataan tietylle alustanumerolle, eikä sitä voi myöhemmin vaihtaa.
Volvo v40 cc awd t5
Volvo v70 2,5 t
Ex:9-3 SC 1,9 Tid
Ex: 9-3 SC 2,8 turbo XWD
Ex:9-3 SC 1,9 Tid
Ex:9-3 sc 1,8t
Sähköiset viat ovat helppoja! Aina katkos virtapiirissä!
Tech 2 löytyy myös.
Volvo v70 2,5 t
Ex:9-3 SC 1,9 Tid
Ex: 9-3 SC 2,8 turbo XWD
Ex:9-3 SC 1,9 Tid
Ex:9-3 sc 1,8t
Sähköiset viat ovat helppoja! Aina katkos virtapiirissä!
Tech 2 löytyy myös.
Re: BSR?
Melkein väittäisin että uudessa yksikössäsi on autosi VIN-numero. Tapauksessa kun hankit BSR:n, on lopputulos täsmälleen sama kuin jos et olisi tehnyt tätä ohjainyksikön vaihtoa ollenkaan. Luulisin taas...kalle37 kirjoitti:Mitenköhän meikäläisen kohdalla? Meinaan kun autooni on vaihdettu 2.0t ohainyksikkö.
Jos tulis joskus takuuajan jälkeen hommaatua BSR eipä taitais alustanumero pitää paikkaansa
Marko A kirjoitti:Oikein olet ymmärtänyt. Eli laite tilataan tietylle alustanumerolle, eikä sitä voi myöhemmin vaihtaa.
BMW 325i E90 MysticBlau, BMW 116i E81 Alpinweiss
Ex. Baijer 330dT E91, 325iA E90, 316ti E36;Ex. SAAB 95STW, 93 SportSedan MY05
#3261
Ex. Baijer 330dT E91, 325iA E90, 316ti E36;Ex. SAAB 95STW, 93 SportSedan MY05
#3261
Re: BSR?
Jännä homma tuon PFS:n BSR PPC:n hinnan suhteen, kun se on puntina £533 ja taaloina $935.
Mikäli puntahinnan kääntää euroiksi, tulee noin 700 € ja mikäli taas taalahinnan kääntää euroiksi, tulee noin 600 €. Ei taitane eurooppalaiseen osoitteeseen saada korttiveloitusta taaloissa.
Mikäli puntahinnan kääntää euroiksi, tulee noin 700 € ja mikäli taas taalahinnan kääntää euroiksi, tulee noin 600 €. Ei taitane eurooppalaiseen osoitteeseen saada korttiveloitusta taaloissa.
9-3 Cabriolet SE -00
Hyundai Ioniq 5 73kW RWD Premium -22
#621
Hyundai Ioniq 5 73kW RWD Premium -22
#621
Re: BSR?
Jos PFS hyväksyisi maksuvälineenä American Express - kortin laskutus menisi taaloissa, mutta kun ei näköjään hyväksy... Eli ymmärtääkseni aina kun teet ostoksia vieraalla valuutalla ja maksat Amexilla laskutuksen kurssina käytetään dollaria...tsaarela kirjoitti:Jännä homma tuon PFS:n BSR PPC:n hinnan suhteen, kun se on puntina £533 ja taaloina $935.
Mikäli puntahinnan kääntää euroiksi, tulee noin 700 € ja mikäli taas taalahinnan kääntää euroiksi, tulee noin 600 €. Ei taitane eurooppalaiseen osoitteeseen saada korttiveloitusta taaloissa.
9-3 SC 2.0t vector -07
# 1781
# 1781
Re: BSR?
Rohkenin lähettää sähköpostia PFS:lle. Kyselin ohjeita tilauksen tekemiseen ja itse PPC-laiteen takuusta Suomessa.
Ohessa sieltä saamani vastaus. Nyt on tilaus-napin painaminen jo varsin liki...
Suuri kiitos kaikille asiassa neuvoneille!
Hello
Yes we do need your VIN number, it is easiest to supply this in the comments
box when placing your order.
Regarding the guarantee, the PPC unit itself is guaranteed for 2 years.
Regards
..................
Ohessa sieltä saamani vastaus. Nyt on tilaus-napin painaminen jo varsin liki...
Suuri kiitos kaikille asiassa neuvoneille!
Hello
Yes we do need your VIN number, it is easiest to supply this in the comments
box when placing your order.
Regarding the guarantee, the PPC unit itself is guaranteed for 2 years.
Regards
..................
Viimeksi muokannut TA, La Loka 21, 2017 23:27. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Re: BSR?
Heips, vähän tätä topicia lainaten, kun BSR:stä on kuitenkin puhe... Kun on tarkotuksena tilata toi BSR:n PPC ja putkisto katilta taaksepäin. Niin mitenkäs BSR:n putkisto asettuu Vectorin takahelman kanssa? Pitääkö leikellä vai istuuko siihen helman alle vaan nätisti? Jos pitää leikata niin istuuko sitten sen Saabin oman mikä-lie-sport-putkistolle tarkotetun kauluksen kanssa? Ei kellään olis kuvaa laittaa Vectorista tän putkiston kanssa, kun en mistään löytänyt..?
EX-9-3 SS 1,8t BSR Stage 2 + OEM Isot Jarrut
orkkisjarrut myytävänä!!
orkkisjarrut myytävänä!!
Re: BSR?
Se putki tulee siihen helman alle, ei ole kuulemma ongelma. En tiedä tuosta kokoerosta sen reiän suhteen tosin. Ite jätin ottamatta koko hoidon ku en viittiny säätää sen reiän kanssa ja putket siinä helman alla näyttää musta vähän hölmöltä. BSR:n saitilla on kuva tästä.
#3642
1.8t 9-3SS -07 Jet Black, BSR Steg1
1.8t 9-3SS -07 Jet Black, BSR Steg1
Re: BSR?
pertti666 kirjoitti:Jos PFS hyväksyisi maksuvälineenä American Express - kortin laskutus menisi taaloissa, mutta kun ei näköjään hyväksy... Eli ymmärtääkseni aina kun teet ostoksia vieraalla valuutalla ja maksat Amexilla laskutuksen kurssina käytetään dollaria...tsaarela kirjoitti:Jännä homma tuon PFS:n BSR PPC:n hinnan suhteen, kun se on puntina £533 ja taaloina $935.
Mikäli puntahinnan kääntää euroiksi, tulee noin 700 € ja mikäli taas taalahinnan kääntää euroiksi, tulee noin 600 €. Ei taitane eurooppalaiseen osoitteeseen saada korttiveloitusta taaloissa.
Amex tosiaankin käyttäisi dollaria.
Kortti on muutenkin tosi edukas, kun vuosimaksut ovat todella pienet ja bonusta kertyy kivasti ostoksista. Ero kortissa on se, että kauppias maksaa myyntitapahtumasta amexilla noin 10 kertaisen kulun verrattuna visa/masteriin. Käyttäjälle todella hyvä kortti! Suosittelen muutenkin kuin lastun tilaamisessa!
Tesla Model S Plaid 2023
Mercedes EQV 2021
Mercedes EQV 2021
Re: BSR?
Kertokaas nyt tyhmälle miksi minusta kukaan ei kysele asioita Maptunista? Eikös se hinnan ja speksien puolesta vastaa BSR:ää?
Siinähän vissiin pitää vaihtaa ohjausboksi aina ja se ei ole palautettavissa kuten BSR. Onko tavassa etuja? Hinta taitaa olla aika BSR:ää vastaava. Hirschin edun ymmärrän, se on takuu ja status Saabin "omana" tunaajana. BSR:n etu on selkeästi ohjelmoinnin helppous ja vakiosoftan palautettavuus.
Tiedän, että tämä voi olla flame-aihe. Joskus aikanaan on taitettu peistä seossuhteista jne. Mutta jos nyt oletetaan, että kaikki softat hoitavat homman koneen kannalta yhtä hyvin.
Luulen muuten, että VIN-koodin laitto BSR:ään on kopiointisuoja. Joku elektroniikkanero varmaan voisi kiertääkin sen ja sen jälkeen kylän saabisteilla olisi vai yksi ohjelmointlaite.
Siinähän vissiin pitää vaihtaa ohjausboksi aina ja se ei ole palautettavissa kuten BSR. Onko tavassa etuja? Hinta taitaa olla aika BSR:ää vastaava. Hirschin edun ymmärrän, se on takuu ja status Saabin "omana" tunaajana. BSR:n etu on selkeästi ohjelmoinnin helppous ja vakiosoftan palautettavuus.
Tiedän, että tämä voi olla flame-aihe. Joskus aikanaan on taitettu peistä seossuhteista jne. Mutta jos nyt oletetaan, että kaikki softat hoitavat homman koneen kannalta yhtä hyvin.
Luulen muuten, että VIN-koodin laitto BSR:ään on kopiointisuoja. Joku elektroniikkanero varmaan voisi kiertääkin sen ja sen jälkeen kylän saabisteilla olisi vai yksi ohjelmointlaite.