Kiinnostaa tietää, missä määrin 9-5 omistajilla on ollut jakopään ongelmia ja kuinka suuri vaihtelevuus eri mallien välillä on?
Missä määrin moottorin koko tai voimansiirto vaikuttaa tähän ongelmaan.
Millä ajelet ja kuinka on sujunut?
Gallupin voisi ehkä rajata vuosimalleihin 1998-2005
Tietysti kilometrit ja öljynvaihtovälikin olisi mukavaa tietää. Vaikuttaahan nekin jossain määrin
9-5, jakopää gallup MY1998-2005
9-5, jakopää gallup MY1998-2005
Saab 9-5 wagon -09, 2.3t Vector Biopower
Re: 9-5, jakopää gallup MY1998-2005
V6:set puuttuu
Re: 9-5, jakopää gallup MY1998-2005
MY02 2.0T (man.) tehtiin jakopääremontti "varmuuden vuoksi" 175tkm kohdalla takuuseen. Ketju ei ääntänyt eikä ollut muitakaan oireita mutta ketjunkiristin oli mittauksessa yli sallitun arvon. Öljyjä on vaihdettu 10-20tkm välein.
Viimeksi muokannut Iksu, Ke Helmi 04, 2009 17:42. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Renault clio sport
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 2909
- Liittynyt: Ke Joulu 15, 2004 13:55
- Paikkakunta: Vaasa
- Viesti:
Re: 9-5, jakopää gallup MY1998-2005
MY01, 2.0t man. Jakopääremppa 190tkm. Koneessa dieselin ääni, kiristin oli poikki.
9000 Aero -97, 9-5 2,0t - 01
Opel Six Cabriolet -35, KTM Super Duke Gt -16
#2244
"A conscience is like a boat or a car. If you feel you need one, rent it."
Opel Six Cabriolet -35, KTM Super Duke Gt -16
#2244
"A conscience is like a boat or a car. If you feel you need one, rent it."
Re: 9-5, jakopää gallup MY1998-2005
Ei mahtunut. Vain 10 vaihtoehtoa sai laittaarälläkkä kirjoitti:V6:set puuttuu
Saab 9-5 wagon -09, 2.3t Vector Biopower