Jeps, taas näitä rakastumisia!
Nyt olisi pakottava halu saada Turbo 9000, näin nimittäin mahtavan yksilön oulussa.
Väriltään musta (paras väri ), spoileri ja kromikaaret, miehekäs kokonaisuus, ruskea nahkasisustus... kuume kasvaa vain!
Paljonkos hintaa noilla 85-89 t16 tonnareilla on nykyjään?
Iski kuume..
Iski kuume..
96 V4 Super ´79
96 V4 ´76
900i ´86
900tic ´86
9000t ´88
All rest in peace
96 V4 ´76
900i ´86
900tic ´86
9000t ´88
All rest in peace
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 8088
- Liittynyt: Ti Heinä 15, 2003 06:09
- Paikkakunta: Ihmiskunnan kehto: Paippinen
Ei välttämättä aina näinkään (kop kop). Omalla kohdallani on sähkövaivat tonnarissa (-92 CS) ollut lähinnä kontaktivikoja. Mm. ABS:n varoitusvalo pelästytti kukkaroparan kuoleman partaalle kesemmällä, mutta ABS-boxin liittimen rassaaminen sammutti valon, eikä sitä ole sen koomin näkynyt. Samoin keskuslukko, kontaktivika.Ant_ti kirjoitti:Kun autossa on myös paljon sähkövarusteita, varaosat ja korjaus on luonnollisesti hintavaa..
-Ville
#1572
Itselläni on vm. -88 t16 ja suurempia vikoja on ollut vaihteiston laakereiden hajoaminen, muuten on selvinnyt normaali kuluvien osien vaihdolla kuten pyöränlaakereita yms.Ant_ti kirjoitti: no ohhoh, olipa hyvä tuuri!
No jos ajatellaan vm '86-88, voi olla jo oikeita sähkövikoja.
Missä kilometrimäärässä kannattaa alkaa miettiä, kannattaako autoa ostaa.
Onko t16 pitkäkestoinen?
Sähkövioista auto on ollut suht vapaa vaikka kaikki sen ajan sähkövarusteet siitä löytyykin, lukuunottamatta yhtä sähkölasia, joka ei pelannut ostettaessa, mutta siitä selvisi katkaisijan puhdistuksella.
Auto on ollut nyt minulla 4v. ja 100tkm. Mittarissa 307tkm.
Pitkäkestoisuus riippuu aika paljon käytöstä. Mutta omien kokemuksien perusteella vaihteisto etenkin turboissa on se heikoin lenkki ja vanhemmissa korin ruosteviat. Saabin moottorithan on tunnetusti kestäviä ja kestää melkein mitä vaan
#1318
9-3 1.8t -08
900t -89
9-3 1.8t -08
900t -89