Turbo vai vain hukkaportti

9-5 tuli tonnarin seuraajaksi syksyllä 1997.
scorpio_88
"Hölösuu"
Viestit: 1500
Liittynyt: Su Helmi 12, 2006 21:31
Paikkakunta: Pietarsaari

Re: Turbo vai vain hukkaportti

Viesti Kirjoittaja scorpio_88 »

huohotin ongelmia ei ole ollut, ja ei pölläyttele. täytin öljyn maksimiin kun oli hieman pinta laskenut, mutta herjaa kuitenkin sitä check oil leveliä...
9-5 Farkku, Aero/Hirsch Replica.
V.J.S
"Hölösuu"
Viestit: 8089
Liittynyt: Ti Heinä 15, 2003 06:09
Paikkakunta: Ihmiskunnan kehto: Paippinen

Re: Turbo vai vain hukkaportti

Viesti Kirjoittaja V.J.S »

scorpio_88 kirjoitti:huohotin ongelmia ei ole ollut, ja ei pölläyttele. täytin öljyn maksimiin kun oli hieman pinta laskenut, mutta herjaa kuitenkin sitä check oil leveliä...
Anturivika.
-Ville
-Ford Kuga Vignale 2.5 PHEV -20
-A6 Avant 2,7T Biturbo Q -01 TipTr, status: ajokiellossa.
-Luottopeli Audin porsiessa: Pösö 307 1.6 -03 ja pihakoristeena Saab 900 T8 5D -84
jcarlson
"Saabisti"
Viestit: 9165
Liittynyt: La Touko 01, 2004 19:36
Paikkakunta: Haparanda

Re: Turbo vai vain hukkaportti

Viesti Kirjoittaja jcarlson »

Ei ole öljyntason anturia, kyseessä väärin ohjelmoitu SID joka luulee olevansa dieselissä ja muistuttelee asiasta.
#2022
YV-laatikko kroonisesti täynnä. Jos haluat kysyä softahommista niin käytä mieluiten mailia tmi.jcarlson(at)gmail.com
scorpio_88
"Hölösuu"
Viestit: 1500
Liittynyt: Su Helmi 12, 2006 21:31
Paikkakunta: Pietarsaari

Re: Turbo vai vain hukkaportti

Viesti Kirjoittaja scorpio_88 »

jcarlson kirjoitti:Ei ole öljyntason anturia, kyseessä väärin ohjelmoitu SID joka luulee olevansa dieselissä ja muistuttelee asiasta.
eli tech2 käteen ja uudelleen ohjelmointi.
9-5 Farkku, Aero/Hirsch Replica.
Vastaa Viestiin