Turbo vai vain hukkaportti
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 1500
- Liittynyt: Su Helmi 12, 2006 21:31
- Paikkakunta: Pietarsaari
Re: Turbo vai vain hukkaportti
huohotin ongelmia ei ole ollut, ja ei pölläyttele. täytin öljyn maksimiin kun oli hieman pinta laskenut, mutta herjaa kuitenkin sitä check oil leveliä...
9-5 Farkku, Aero/Hirsch Replica.
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 8089
- Liittynyt: Ti Heinä 15, 2003 06:09
- Paikkakunta: Ihmiskunnan kehto: Paippinen
Re: Turbo vai vain hukkaportti
Anturivika.scorpio_88 kirjoitti:huohotin ongelmia ei ole ollut, ja ei pölläyttele. täytin öljyn maksimiin kun oli hieman pinta laskenut, mutta herjaa kuitenkin sitä check oil leveliä...
-Ville
-Ford Kuga Vignale 2.5 PHEV -20
-A6 Avant 2,7T Biturbo Q -01 TipTr, status: ajokiellossa.
-Luottopeli Audin porsiessa: Pösö 307 1.6 -03 ja pihakoristeena Saab 900 T8 5D -84
-Ford Kuga Vignale 2.5 PHEV -20
-A6 Avant 2,7T Biturbo Q -01 TipTr, status: ajokiellossa.
-Luottopeli Audin porsiessa: Pösö 307 1.6 -03 ja pihakoristeena Saab 900 T8 5D -84
Re: Turbo vai vain hukkaportti
Ei ole öljyntason anturia, kyseessä väärin ohjelmoitu SID joka luulee olevansa dieselissä ja muistuttelee asiasta.
#2022
YV-laatikko kroonisesti täynnä. Jos haluat kysyä softahommista niin käytä mieluiten mailia tmi.jcarlson(at)gmail.com
YV-laatikko kroonisesti täynnä. Jos haluat kysyä softahommista niin käytä mieluiten mailia tmi.jcarlson(at)gmail.com
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 1500
- Liittynyt: Su Helmi 12, 2006 21:31
- Paikkakunta: Pietarsaari
Re: Turbo vai vain hukkaportti
eli tech2 käteen ja uudelleen ohjelmointi.jcarlson kirjoitti:Ei ole öljyntason anturia, kyseessä väärin ohjelmoitu SID joka luulee olevansa dieselissä ja muistuttelee asiasta.
9-5 Farkku, Aero/Hirsch Replica.