Holset hx35/40 ng900seen
Re: Holset hx35/40 ng900seen
Soittamalla selviää? http://www.yritysopas.com/tiedot/otavan-terasmies/
Nykyiset: 9000T -87, 900S -91, 9-5 Aero -07
Exät: 9000CS -92, 9000 A50 -97, 900 -88, 900 Talladega -97
#3977
Exät: 9000CS -92, 9000 A50 -97, 900 -88, 900 Talladega -97
#3977
Re: Holset hx35/40 ng900seen
Mitä tarkoittaa Janiv sillä että pitäisi sijoittaa rahat moottorinohjaukseen, miksei trionic enää riittäisi tässä vaiheessa?
Saako mistään valmista pakosarjaa hx35:lle? Teettämällä saa ja esim teriksellä ilmeisesti on mallitkin valmiina. Nämä teetetyt sarjat pyörii käsittääkseni noin 500€ hintaluokassa? Onko muita vaihtoehtoja kuin nämä teetetyt pulssisarjat? Ulkoisella hukkiksella oleva on varmasti parempi vaihtoehto kuin nuo W mallit kiinteällä portilla.
Onnistuuko tuo imuputken teko mitenkään järkevästi mitään särkemättä, Viggen kuvista en oikein päässyt näkemään ahtimelta lähtevää imumutkaa, mutta on varmaan haastava.
Saako mistään valmista pakosarjaa hx35:lle? Teettämällä saa ja esim teriksellä ilmeisesti on mallitkin valmiina. Nämä teetetyt sarjat pyörii käsittääkseni noin 500€ hintaluokassa? Onko muita vaihtoehtoja kuin nämä teetetyt pulssisarjat? Ulkoisella hukkiksella oleva on varmasti parempi vaihtoehto kuin nuo W mallit kiinteällä portilla.
Onnistuuko tuo imuputken teko mitenkään järkevästi mitään särkemättä, Viggen kuvista en oikein päässyt näkemään ahtimelta lähtevää imumutkaa, mutta on varmaan haastava.
Ng900
Re: Holset hx35/40 ng900seen
Kkd- motorsport ja teris tekee hinnat 500-650 kun kyselin nelikymppiselle. Trionicilla pääsee tarpeeksi pitkälle näissä viri hommissa.
Tietty jos kemppi pysyy käsissä niin mikä jottei alkais ite väsäämään ja eipä tämän kokosissa hirveistä teho hävikeistä puhuta. Korkeintaan se heräily voi mennä huomiseen vääränlaisella setillä
Tietty jos kemppi pysyy käsissä niin mikä jottei alkais ite väsäämään ja eipä tämän kokosissa hirveistä teho hävikeistä puhuta. Korkeintaan se heräily voi mennä huomiseen vääränlaisella setillä
Saab 900 Turbo -94 RE85 Holset Rip
Saab 9-3 Turbo - 99
Saab 900 S
#5653
Saab 9-3 Turbo - 99
Saab 900 S
#5653
Re: Holset hx35/40 ng900seen
Ajattelin ku esim nissaneihin saa puoli ilmaiseksi kiinarosteri sarjoja, et jos ostais semmosen mikä olis sinnepäin oikeen näköne, vaihtais siihen oikeen laipan kanteen ja siitä tekis, tyhjästä hankala lähtee tekee, kun olis suotavaa et putket olis suurinpiirtein saman mittaisialepisto89 kirjoitti:Kkd- motorsport ja teris tekee hinnat 500-650 kun kyselin nelikymppiselle. Trionicilla pääsee tarpeeksi pitkälle näissä viri hommissa.
Tietty jos kemppi pysyy käsissä niin mikä jottei alkais ite väsäämään ja eipä tämän kokosissa hirveistä teho hävikeistä puhuta. Korkeintaan se heräily voi mennä huomiseen vääränlaisella setillä
Ng900
Re: Holset hx35/40 ng900seen
Meniskö sitten jo liian hankalaks? En tiiä.. Kaverilla tonnarissa missä oli hx40 ite tehty pakosarja aika isolla putkella vielä, putket ei sinne päinkään sarjassa puski vielä yli 500 konia dynossa.
En sitten tiiä mikä on suotavaa, mikä tässäkin ratkaisee että menee lähellekkään oppikirjan mukaan.
En sitten tiiä mikä on suotavaa, mikä tässäkin ratkaisee että menee lähellekkään oppikirjan mukaan.
Saab 900 Turbo -94 RE85 Holset Rip
Saab 9-3 Turbo - 99
Saab 900 S
#5653
Saab 9-3 Turbo - 99
Saab 900 S
#5653
Re: Holset hx35/40 ng900seen
Voi olla että menee turhan vaikeeks muokkaa jostai toisesta sarjasta, riippuu kuin lähellä se sarja on oikeanlaista
Tehoa voi tulla, mutta heräävyys kärsii varmasti huonolla sarjalla
Tehoa voi tulla, mutta heräävyys kärsii varmasti huonolla sarjalla
Ng900
-
- "Hirsch"
- Viestit: 944
- Liittynyt: Pe Huhti 28, 2006 01:07
- Paikkakunta: Vantaa
Re: Holset hx35/40 ng900seen
http://shop.klracing.se/sv/artiklar/mot ... index.html
378.80€ laipoissa näkyis olevan valinnanvaraa...
ovat ihan kivan näkösiä, mut luulen et isommilla turboilla kannattaa ainakin lisätukia laittaa ellei jopa hieman vahvistella muutenkin.
rahdista en osaa sanoo mitään muuta kun että toimittavat suomeen.
378.80€ laipoissa näkyis olevan valinnanvaraa...
ovat ihan kivan näkösiä, mut luulen et isommilla turboilla kannattaa ainakin lisätukia laittaa ellei jopa hieman vahvistella muutenkin.
rahdista en osaa sanoo mitään muuta kun että toimittavat suomeen.
900 2.3T -95 RE85, BMW 335da -07
NF Metals ,Tech Line kitka- ja lämmönhallinta pinnoiteet. esim.pakosarjat, männät, palotilat, laakerit jne.
NF Metals ,Tech Line kitka- ja lämmönhallinta pinnoiteet. esim.pakosarjat, männät, palotilat, laakerit jne.
Re: Holset hx35/40 ng900seen
Noista KL-Racingin Extreme-sarjoista on ainakin yhden tapauksen perusteella vain huonoa sanottavaa. Materiaali mitä lie rosteria ja materiaalipaksuus sen verran ohut, että kestoa ei voi luvata. Kaveri tekee just yhden tuollasen tilalle sarjaa, jota ei tartte olla joka välissä hitsailemassa kasaan. Kannattaa mielummin sijoittaa vähän enempi kunnolliseen sarjaan. Tekijöitä kyllä löytyy tarvittaessa.
Matti
Matti
Keski-Pohjanmaan Kamariorkesteri
# 1988 = Matti Vanhamäki
# 1988 = Matti Vanhamäki
Re: Holset hx35/40 ng900seen
Millaisia suuttimia tuohon HX35 kaveriksi tarvitsisi jos haluaa ajaa E85dellä?
Riittääkö boshin ritiläpohjainen pumppu vai loppuuko soppa?
Tialin hukkis on hyllyssä, toi hx35 vaati ulkoisen?
Onko jotain hyvää lähtökohtaa softalle? Onko jollain kokemuksia?
Varmaan 3 bar map riittää?
Riittääkö boshin ritiläpohjainen pumppu vai loppuuko soppa?
Tialin hukkis on hyllyssä, toi hx35 vaati ulkoisen?
Onko jotain hyvää lähtökohtaa softalle? Onko jollain kokemuksia?
Varmaan 3 bar map riittää?
Saab 93 vm 99 - 200+hp
Re: Holset hx35/40 ng900seen
1000cc EV14 suoraan, toimii kuin junan vessa ja riittää.
Mitä meinaat ritiläpohjaisella pumpulla, Bosch 044 vai? Vaikea sanoa, kait sen pitäisi riittää mutta ei oo E85 kestävä niin ei oikein tiedä kauanko tuottaa luvatun lukeman...
Mulla olis yks 455lph Walbron E85-pumppu valmiiksi NG900-ämpäriin modattuna jos kiinnostaa...
Mitä meinaat ritiläpohjaisella pumpulla, Bosch 044 vai? Vaikea sanoa, kait sen pitäisi riittää mutta ei oo E85 kestävä niin ei oikein tiedä kauanko tuottaa luvatun lukeman...
Mulla olis yks 455lph Walbron E85-pumppu valmiiksi NG900-ämpäriin modattuna jos kiinnostaa...
9-5 B235iR MY98 Biopower
9-3 Aero Cab MY02
T5/T7 ohjelmointi + yleinen vianhaku.
9-3 Aero Cab MY02
T5/T7 ohjelmointi + yleinen vianhaku.
-
- "Hirsch"
- Viestit: 944
- Liittynyt: Pe Huhti 28, 2006 01:07
- Paikkakunta: Vantaa
Re: Holset hx35/40 ng900seen
HandOfNod kirjoitti:Millaisia suuttimia tuohon HX35 kaveriksi tarvitsisi jos haluaa ajaa E85dellä?
Riittääkö boshin ritiläpohjainen pumppu vai loppuuko soppa?
Tialin hukkis on hyllyssä, toi hx35 vaati ulkoisen?
Onko jotain hyvää lähtökohtaa softalle? Onko jollain kokemuksia?
Varmaan 3 bar map riittää?
kaikki riippuu taas ihan kaikesta...
mitkä on tavoitteet, millanen hx35 holsetti? ja 3bar mappi riittää jos et halua teoriassakaan yli 2 bar painetta...holsetit on sitten paine ahtimia.(yleistettynä)
900 2.3T -95 RE85, BMW 335da -07
NF Metals ,Tech Line kitka- ja lämmönhallinta pinnoiteet. esim.pakosarjat, männät, palotilat, laakerit jne.
NF Metals ,Tech Line kitka- ja lämmönhallinta pinnoiteet. esim.pakosarjat, männät, palotilat, laakerit jne.
Re: Holset hx35/40 ng900seen
Bosh 040 polttoainepumppu. Hetki meni kun piti muistella.TTH kirjoitti:1000cc EV14 suoraan, toimii kuin junan vessa ja riittää.
Mitä meinaat ritiläpohjaisella pumpulla, Bosch 044 vai? Vaikea sanoa, kait sen pitäisi riittää mutta ei oo E85 kestävä niin ei oikein tiedä kauanko tuottaa luvatun lukeman...
Mulla olis yks 455lph Walbron E85-pumppu valmiiksi NG900-ämpäriin modattuna jos kiinnostaa...
Mahtaakohan kestää etanolia?
Saab 93 vm 99 - 200+hp
Re: Holset hx35/40 ng900seen
Kyllähän nuo tuolla pyörii vaikka etanolia on tankissa, itellä toimi 255 Walbro mut kyl se semmosta ääntä alko loppuaikana pitämään että tuskin oli hätävarjelun liioittelua vaihtaa sinne uusi pumppu. Mitähän sillä oli ajettu, joku 60-70tkm bensalla ja 2tkm etanolilla.
En tiiä mitenkä tuommoinen 040 sitten istuu tuonne ämpäriin, voi tulla aika ahdasta kun 044 kanssa joutuu vissiin kanssa aikalailla leikkailemaan tavaraa pois...
En tiiä mitenkä tuommoinen 040 sitten istuu tuonne ämpäriin, voi tulla aika ahdasta kun 044 kanssa joutuu vissiin kanssa aikalailla leikkailemaan tavaraa pois...
9-5 B235iR MY98 Biopower
9-3 Aero Cab MY02
T5/T7 ohjelmointi + yleinen vianhaku.
9-3 Aero Cab MY02
T5/T7 ohjelmointi + yleinen vianhaku.
-
- "Hirsch"
- Viestit: 944
- Liittynyt: Pe Huhti 28, 2006 01:07
- Paikkakunta: Vantaa
Re: Holset hx35/40 ng900seen
eikäs me olla jo vastaavia keskusteltu jossain toisessakin topicissa? ...voi olla että muistan väärinkin.
mut pannaan toistona tähän nyt sit kans.
Henko 275lph: riittää pikkasen yli 400hp todistetusti(viinalla). hinta n.50€ menee "heittämällä" ämpäriin. parit liitin modit ja vähän puukkoa. kestää viinaa.
Walbro 400lph: ei tietoa mihin riittää, isot pojat veikkaaillu 600hp tienoille(viinalla), linjat tulee vaan vastaan ennen sitä. hinta n.250€. ei todellakaan mee heittämällä ämpäriin. kestää viinaa.
suuttimista sen verran että ainaskin noilla meikäläisen 1280cc suuttimilla onnistuu vielä normaali tyhjäkäynti.
2.0 RE85 HX35 1,7bar 875cc henko275. 435hp/515nm rajoittavana tekijänä toimi henko.
2.3 RE83 HX35 1,6bar 1280cc walbro400. en kerinny penkkiin mutta vetoja ihan eri suuntaan kun aikasemmin,ottaa pitoja jo heti 200km/h(eli siis 4:sella).renkaina 245 leveet katuslicksit, eikä mitkään minervan sirkkelit. suuttimet tapissa mutta johtuu todennäköisimmin vakio linjoista.
ens kesänä uutta yritystä ja vajaa baari lisää painetta.
mut pannaan toistona tähän nyt sit kans.
Henko 275lph: riittää pikkasen yli 400hp todistetusti(viinalla). hinta n.50€ menee "heittämällä" ämpäriin. parit liitin modit ja vähän puukkoa. kestää viinaa.
Walbro 400lph: ei tietoa mihin riittää, isot pojat veikkaaillu 600hp tienoille(viinalla), linjat tulee vaan vastaan ennen sitä. hinta n.250€. ei todellakaan mee heittämällä ämpäriin. kestää viinaa.
suuttimista sen verran että ainaskin noilla meikäläisen 1280cc suuttimilla onnistuu vielä normaali tyhjäkäynti.
2.0 RE85 HX35 1,7bar 875cc henko275. 435hp/515nm rajoittavana tekijänä toimi henko.
2.3 RE83 HX35 1,6bar 1280cc walbro400. en kerinny penkkiin mutta vetoja ihan eri suuntaan kun aikasemmin,ottaa pitoja jo heti 200km/h(eli siis 4:sella).renkaina 245 leveet katuslicksit, eikä mitkään minervan sirkkelit. suuttimet tapissa mutta johtuu todennäköisimmin vakio linjoista.
ens kesänä uutta yritystä ja vajaa baari lisää painetta.
900 2.3T -95 RE85, BMW 335da -07
NF Metals ,Tech Line kitka- ja lämmönhallinta pinnoiteet. esim.pakosarjat, männät, palotilat, laakerit jne.
NF Metals ,Tech Line kitka- ja lämmönhallinta pinnoiteet. esim.pakosarjat, männät, palotilat, laakerit jne.