zeniitti kirjoitti:Noniin, nyt on Saabin oma soitin naitettu kiinni ja se pelaa ihan ok, hankin sen yhdeltä foorumilaiselta ja naitettiin se autoon. Radion kehikko uupui, eli semmonen pitänee hankkia. Nyt mankka on vähän takakenossa. Vai tuleeko mieleen jotain patenttia millä sen saisi kiinni?
Löytyi yhdeltä foorumilaiselta asennuskehikko, haen sen viikonloppuna ja pulttailen kiinni. Onko jotai mitä pitäisi tietää tai hankkia ennen asennusta? Jotain kuvasarjaa yhtään 9-5:n radion vaihtoon/asennukseen/säätöön? Hyvin suunniteltu on puoliksi tehty
zeniitti kirjoitti:Vanhan kenwoodin ja siemensin handsfreen takia oli johtosarjaan tehty pari muutosta. Napsittiin nyt ylimääräiset johdot poikki ja loppujen lopuksi saatiinkin radio päälle. Alunperin oli koko ajan telephone-tilassa. Nyt on kuitenkin johdot varmaankin hieman väärin, koska radiota ei saa päälle ilman avainta. Ja kun radion laittaa päälle, se menee aina 88.90 kanavalle vaikka olisi sitten ollut cd päällä tai radiosta joku muu kanava. Radion kanavat pysyy muistissa. No jos radion laittaa päälle about 30-60sek päästä edellisestä sammutuksesta, taitaa palata sille radiokanavalle, missä oli sammutettaessa. Mitenköhän ne piuhat oikeasti kuuluu olla ja mitä multa sieltä puuttuu?
Heräte ja virta oli väärin päin. Vaihdoin ne liittimeen päikseen ja nyt pelaa. Radio sammuukin vasta, kun avaimen nostaa virtalukosta. Aivan kuten sen kuuluukin toimia. Original teile näet. Oli muuten pikkuisen tiukassa ne pinnit kerpele. Varsinkin, kun ensin olin väkästellyt vähän väärin niitä sinne, niin johan oli jumissa. Sivuleikkurit oli tosi lähellä.
zeniitti kirjoitti:Parkkitutka sano tech:llä missing, sulakkeet oli ok. Ilmeisesti boxi on silti virraton. Pitää tutkia sitä boxin päätä vielä tarkemmin. Sekin muuten löytyi, vasemmalla takana sivupellissa takaboxissa verhoilun alla.
Mitäs tämän kanssa tekis? En vielä ole saanut aikaa tämän tutkimiseen. Onkohan jotain kytkentäkaaviota SPA:han? Pari liitintä siihen boxiin tulee, molempia uudelleenasentelin, mutta ei auttanut. Jotain vinkkiä?
zeniitti kirjoitti:Enberiin saatiin ajastus pelaamaan, en sitä ole vielä testaillut sen tarkemmin. Pystyi koodaamaan sidiin. Pitää kokeilla tuota AUTO-nappia jälkilämpöjen kanssa, jos pelaa, niin vesipumppu löytyy ja esilämmitys olisi mahdollinen?
Tuli testattua tätä pikku pakkasessa. Tuntui toimivan ja kun astuin autoon, siellä oli sisäpuhallus päällä. Ilmeisesti kaikki pelaa ok. Kovemmat pakkaset vielä kertoo sitten lisää. Nyt kun olen sinne ajastimeen laittanut pari eri kellonaikaa, niin miten aktivoin muistissa olevan kellon ajan? Painan plussaa kerran tai kaksi, sitten tulee esim TIMER A ja siinä on joku aika, jos pidän SET:iä pohjassa, niin pääsen muokkaamaan aikaa. Lyhyt napautus ei tee mitään. Jos en paina mistään, tulee HEATER OFF. Auttakaapas perusasioissa
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)