Tähän mennessä tapahtunutta:
-kytkimen työsylinterin tiivisteet antautuivat
 , vaihdoin ja
 , vaihdoin ja         nyt pelittää
-lämppärin flekti mykistyi, moottori auki, uudet rasvat -> toimii
-jarrupääsylinterin tiivisteet pettivät
 , uutta tilalle ja taas toimii
 , uutta tilalle ja taas toimii-pääsylinterin tiivisteitä vaihtaessani havaitsin kummallakin puolella ulompien
vetareiden suojakumien olevan p*skana
 , korjattu ja matka jatkuu.
 , korjattu ja matka jatkuu.Kaikki hyvin ja auto ajossa, vaan eipä sitten lähtenytkään etelän mamispakkasilla käyntiin (-23 tjsp.),
seuraavana päivänä kyllä käynnistyi pitkällisen starttaamisen jälkeen.
Nyt on sitten bensaa öljyn seassa reilustikin, mittatikussa taso noussut vajaan sentin
 
 Pärkkele, joko on uittanut konetta starttiyrityksissä tai sitten on bensapumpun kalvo rikki ja vuotaa öljytilaan.
Kaiken lisäksi moottori lämpenee aivan järkyttävän hitaasti,
tarviketermari lienee susi.
Onneksi tänään on tilanteen nollaava risteily Tallinnaan...
 
  
 
