Tähän mennessä tapahtunutta:
-kytkimen työsylinterin tiivisteet antautuivat

nyt pelittää
-lämppärin flekti mykistyi, moottori auki, uudet rasvat -> toimii
-jarrupääsylinterin tiivisteet pettivät

-pääsylinterin tiivisteitä vaihtaessani havaitsin kummallakin puolella ulompien
vetareiden suojakumien olevan p*skana

Kaikki hyvin ja auto ajossa, vaan eipä sitten lähtenytkään etelän mamispakkasilla käyntiin (-23 tjsp.),
seuraavana päivänä kyllä käynnistyi pitkällisen starttaamisen jälkeen.
Nyt on sitten bensaa öljyn seassa reilustikin, mittatikussa taso noussut vajaan sentin

Pärkkele, joko on uittanut konetta starttiyrityksissä tai sitten on bensapumpun kalvo rikki ja vuotaa öljytilaan.
Kaiken lisäksi moottori lämpenee aivan järkyttävän hitaasti,
tarviketermari lienee susi.
Onneksi tänään on tilanteen nollaava risteily Tallinnaan...