Tulee vaihteiston ylösotto ja laitan toisen vaihteiston, tai vien laitettavaksi (400-550€), täytyy vielä miettiä tuota. Siinä yhteydessä laitoin putsatun vapaakytkimen kokoon. Oli se melko homma: ensin en muistanut, että laakerit on laitettava ensin, jotta kireys tulee riittäväksi työkalun sisällä, laitoin myös jouset samalla. Neljän tunnin kuluttua oli viisi paikallaan
![Evil or Very Mad :evil:](./images/smilies/icon_evil.gif)
. Loput viisi menikin nopeammin, otin näet jouset pois ja laitoin tipan superliimaa jousen ja pidätinkappaleen väliin, jolloin ne pysyivät paikallaan (suhtkoht), kun panin laakerin päälle
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Huomasin samalla, että ylimääräisiä pidätinkappaleita(ja jousia) oli kahta kokoa. Numeron ...431 kytkimessä n. 3,00mm, toisessa 3,55mm, öbaut. Voisin kiusata itseäni laittamalla vielä toisenkin kokoon nro...431-vaikka myyntiin-runko on, mutta tarviis vielä 5kpl pidätinkappaleita ja jousia. Kyseiset pidätinkappaleet ovat messinkiä (pronssia?) ja ne on litistetty toiselta puolelta öljyn kulkua varten. Suuremmissa on litistyksen sijasta V-muotoinen ura. Niin että jos löytyy tällaisia, niin laita tulemaan. Voin maksaa 5€ vaivanpalkkaa.