Tulee vaihteiston ylösotto ja laitan toisen vaihteiston, tai vien laitettavaksi (400-550€), täytyy vielä miettiä tuota. Siinä yhteydessä laitoin putsatun vapaakytkimen kokoon. Oli se melko homma: ensin en muistanut, että laakerit on laitettava ensin, jotta kireys tulee riittäväksi työkalun sisällä, laitoin myös jouset samalla. Neljän tunnin kuluttua oli viisi paikallaan

. Loput viisi menikin nopeammin, otin näet jouset pois ja laitoin tipan superliimaa jousen ja pidätinkappaleen väliin, jolloin ne pysyivät paikallaan (suhtkoht), kun panin laakerin päälle

Huomasin samalla, että ylimääräisiä pidätinkappaleita(ja jousia) oli kahta kokoa. Numeron ...431 kytkimessä n. 3,00mm, toisessa 3,55mm, öbaut. Voisin kiusata itseäni laittamalla vielä toisenkin kokoon nro...431-vaikka myyntiin-runko on, mutta tarviis vielä 5kpl pidätinkappaleita ja jousia. Kyseiset pidätinkappaleet ovat messinkiä (pronssia?) ja ne on litistetty toiselta puolelta öljyn kulkua varten. Suuremmissa on litistyksen sijasta V-muotoinen ura. Niin että jos löytyy tällaisia, niin laita tulemaan. Voin maksaa 5€ vaivanpalkkaa.