2-tahtisen viilaus
2-tahtisen viilaus
Olen tässä jo harjoitellut tahtarin kanavien hiomista . Oisko kellään kokemusta tai kuulomuistia siitä kuinka paljon viilattu kone eroaa tehoiltaan jos asentaakin gt-kampuran sijaan vakion .
-
- Matalapaineturbo
- Viestit: 185
- Liittynyt: Pe Tammi 16, 2004 15:44
- Paikkakunta: Hämeenlinna
- Viesti:
Re: 2-tahtisen viilaus
Eikös silläkin saa lisää tehoa, että kampiakselia "tiivistetään", ettei painetta pääse kampikammiosta karkuun toisen sylkyn puolelle?
Re: 2-tahtisen viilaus
Mikäli kiinnostaa tekniikanmaailman 2-T:n viritysohjeet vuodelta -68 niin YV:llä s-posti osoitetta mulle.
Saabiton saabisti
#1470
#1470
Re: 2-tahtisen viilaus
Jonkun verran vihjettä ja apua saatu...kiitos niistä .
Xp-manuaalissa neuvotaan hiomaan myös huuhtelukanavia kammion puolelta.
Uskon ettei niitä kannata alapuolelta avartaa mutta kiillotus vois olla kova sana .
Onko ideoita tai valmista "patenttia" kanavien kiillotukseen varsinkin kun toinen niistä on ikävästi osittain katveessa ?
T: Mika
Xp-manuaalissa neuvotaan hiomaan myös huuhtelukanavia kammion puolelta.
Uskon ettei niitä kannata alapuolelta avartaa mutta kiillotus vois olla kova sana .
Onko ideoita tai valmista "patenttia" kanavien kiillotukseen varsinkin kun toinen niistä on ikävästi osittain katveessa ?
T: Mika