2-tahtisen viilaus

Wanhojen Saabien oma alue. Mallivuodet 1950-1980.
Vastaa Viestiin
mikali
"Ruisku"
Viestit: 135
Liittynyt: Ma Marras 19, 2007 20:47

2-tahtisen viilaus

Viesti Kirjoittaja mikali »

Olen tässä jo harjoitellut tahtarin kanavien hiomista . Oisko kellään kokemusta tai kuulomuistia siitä kuinka paljon viilattu kone eroaa tehoiltaan jos asentaakin gt-kampuran sijaan vakion .
kayak75
Matalapaineturbo
Viestit: 185
Liittynyt: Pe Tammi 16, 2004 15:44
Paikkakunta: Hämeenlinna
Viesti:

Re: 2-tahtisen viilaus

Viesti Kirjoittaja kayak75 »

Eikös silläkin saa lisää tehoa, että kampiakselia "tiivistetään", ettei painetta pääse kampikammiosta karkuun toisen sylkyn puolelle?
vuorpe
"Hirsch"
Viestit: 992
Liittynyt: Ti Loka 07, 2003 10:58
Paikkakunta: Klaukkala

Re: 2-tahtisen viilaus

Viesti Kirjoittaja vuorpe »

Mikäli kiinnostaa tekniikanmaailman 2-T:n viritysohjeet vuodelta -68 niin YV:llä s-posti osoitetta mulle.
Saabiton saabisti
#1470
mikali
"Ruisku"
Viestit: 135
Liittynyt: Ma Marras 19, 2007 20:47

Re: 2-tahtisen viilaus

Viesti Kirjoittaja mikali »

Jonkun verran vihjettä ja apua saatu...kiitos niistä .
Xp-manuaalissa neuvotaan hiomaan myös huuhtelukanavia kammion puolelta.
Uskon ettei niitä kannata alapuolelta avartaa mutta kiillotus vois olla kova sana .

Onko ideoita tai valmista "patenttia" kanavien kiillotukseen varsinkin kun toinen niistä on ikävästi osittain katveessa ?

T: Mika
Vastaa Viestiin