muisti huononee (auton purku)
- nalleolut
- "TosiSaabisti"
- Viestit: 24619
- Liittynyt: Ke Syys 10, 2003 19:21
- Paikkakunta: Satakunnan Lappi
muisti huononee (auton purku)
etupenkit miten lähtee irti?juu tieto on
koelaudan purku? tietoa on
tai mitä avaimia tarvitsen koko sisustuksen purkuun 96:Seen! ????
mikä hässäkkä takapenkin alla!
pohjalla puinen keppi jossa tukipalikat n.15cm välein ja istumaosassa on raudat---- mikä juttu tää on? jees alkuperäinen juttu ainoastaan vuosimalli 75 asti.
koelaudan purku? tietoa on
tai mitä avaimia tarvitsen koko sisustuksen purkuun 96:Seen! ????
mikä hässäkkä takapenkin alla!
pohjalla puinen keppi jossa tukipalikat n.15cm välein ja istumaosassa on raudat---- mikä juttu tää on? jees alkuperäinen juttu ainoastaan vuosimalli 75 asti.
#1171 klubin jäsen
leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä.
045-2698659
leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä.
045-2698659
-
- "Viggen"
- Viestit: 691
- Liittynyt: Ti Maalis 16, 2004 11:21
- Paikkakunta: Satakunnan Lappi
pistä keppi talteen, niitä on silloin tällöin vanerit levähtäneinä ja näin olleen pilallisina... ne on sitten sopivia varsia mm. rata päivien merkki lippuihin
koje taulu helposti
ovet auki/irti ja ovitiivteen alta mutterit kojetaulun päistä esiin, iso ristipää ja 11mm:nen kojetaulun sisällä (parhaat on isku meisselin pää adaptereineen, sopii suoraa räikkään ja räikkäpäinen kiintolenkki. 2*2 päissä ja yksi keskellä
sitten 2 kpl säätö vaijereita irti jalkatilan keskeltä läppä koneistosta (kiinnikkeet ristipää ph1) vaijeri lähteen pyöräyttämällä varresta ja kone huoneesta lämmön säädön vaijerit samalla tavalla, pari ristipää ruuvia vain enemmän. Jos haluaa lämmön säätimen samalla irti niin kannattaa ottaa em. läppä koneisto 4:llä ruuvilla irti jolloin pääsee irroittamaan lämmönsäätimen kapillari putkein jalkatilan puolelta
sitten mittari vaijeri, em. vaijerien kiinnitys (2*sitipää) ja vilku releen kanta (1 ristip). Ryyppy ja sähkö johdot irti/katki oman tarpeen mukaa
sitten onkin helppoa irroittaa rattiakselin yläpää jos muistaa lyödä 2,5mm tuurnalla sokat pois ruuveista
penkit vedetää kiskoja myöten eteen päin ja ylös nosto ja sähkö johdot irroitetaan
ovi verhoilut , kahvat ym ristipäällä irti ja pitkällä ruuvi taltalla kiertää pahvia ja napsatteleen klipsit irti (bilteman erikoistyökalu ko asiaan toimii!) sitä enne ylälisita irti, ensin lukko tappi ja sitten 6-7 klipsiä
taka pahveista ensin turvavyön kohta irti (ja muutkin turviksen kiinnikkeet) ylä lista lähtee samoin kuin ovesta pois lukien tain nasta joka istuu lujassa ja vaatti suosttuttelua
taka penkin irroitus ensin helpottaa asiaa, ristipäät saranoissa
koje taulu helposti
ovet auki/irti ja ovitiivteen alta mutterit kojetaulun päistä esiin, iso ristipää ja 11mm:nen kojetaulun sisällä (parhaat on isku meisselin pää adaptereineen, sopii suoraa räikkään ja räikkäpäinen kiintolenkki. 2*2 päissä ja yksi keskellä
sitten 2 kpl säätö vaijereita irti jalkatilan keskeltä läppä koneistosta (kiinnikkeet ristipää ph1) vaijeri lähteen pyöräyttämällä varresta ja kone huoneesta lämmön säädön vaijerit samalla tavalla, pari ristipää ruuvia vain enemmän. Jos haluaa lämmön säätimen samalla irti niin kannattaa ottaa em. läppä koneisto 4:llä ruuvilla irti jolloin pääsee irroittamaan lämmönsäätimen kapillari putkein jalkatilan puolelta
sitten mittari vaijeri, em. vaijerien kiinnitys (2*sitipää) ja vilku releen kanta (1 ristip). Ryyppy ja sähkö johdot irti/katki oman tarpeen mukaa
sitten onkin helppoa irroittaa rattiakselin yläpää jos muistaa lyödä 2,5mm tuurnalla sokat pois ruuveista
penkit vedetää kiskoja myöten eteen päin ja ylös nosto ja sähkö johdot irroitetaan
ovi verhoilut , kahvat ym ristipäällä irti ja pitkällä ruuvi taltalla kiertää pahvia ja napsatteleen klipsit irti (bilteman erikoistyökalu ko asiaan toimii!) sitä enne ylälisita irti, ensin lukko tappi ja sitten 6-7 klipsiä
taka pahveista ensin turvavyön kohta irti (ja muutkin turviksen kiinnikkeet) ylä lista lähtee samoin kuin ovesta pois lukien tain nasta joka istuu lujassa ja vaatti suosttuttelua
taka penkin irroitus ensin helpottaa asiaa, ristipäät saranoissa
- nalleolut
- "TosiSaabisti"
- Viestit: 24619
- Liittynyt: Ke Syys 10, 2003 19:21
- Paikkakunta: Satakunnan Lappi
lol kiitos ohjeista.koelaudasta on mittarit irrotettu.kello myös taidan laittaa sen qso huoneeseen aikaa näyttämään.heh
lyhyttä ristipäätä etsiessä meni loppu valoisa aika,että sais tuon mankkatelineen irrotettua! ihan siisti kokonaisuus. tuosta jollekkin teline ja samalla voi kysyä sopivaa blaukkaria siihen. ei halpa--- no juu. penkit otan talteen jos en muuten niin grillikatokseen.... ovipahvit saa joku jos tarviaa...
lyhyttä ristipäätä etsiessä meni loppu valoisa aika,että sais tuon mankkatelineen irrotettua! ihan siisti kokonaisuus. tuosta jollekkin teline ja samalla voi kysyä sopivaa blaukkaria siihen. ei halpa--- no juu. penkit otan talteen jos en muuten niin grillikatokseen.... ovipahvit saa joku jos tarviaa...
#1171 klubin jäsen
leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä.
045-2698659
leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä.
045-2698659
Oikein kun miettii, niin eipä taitaisi nykyään saada suurella rahallakaan uutta autoa, jossa olisi kaikki ne luksusvarusteet, mitä esimerkiksi '72 96:ssa oli ihan vakiona.
Vapaakytkin, automaattisesti kytkeytyvä istuinlämmitin, ajovalojen pyyhkijät sekä takaistuimen korkeussäätö!
Täytyy siis huolella vaalia näitä vanhoja.
Vapaakytkin, automaattisesti kytkeytyvä istuinlämmitin, ajovalojen pyyhkijät sekä takaistuimen korkeussäätö!
Täytyy siis huolella vaalia näitä vanhoja.
9-3, 9-5, 9-5, 96 V4, 96 Sport, 99, MB 220 D W115, Alfa Romeo 159 2,4 JTDm
Lukeeko sulla Nalleolut mitä jarrutehostajassa, jos sattuis lukemaan Ate 3.6132-1601-4 niin ostan oitis hyvään hintaan pois sen, eli olisi sitten saman kuin 99:issä -73. Omassani oli tarra jossa oli tuo koodi. Tuo vanha vaan on rikkipoikki joten uutta tarvittaisiin.
Saab 9-3 SC TTiD -08
Saab 9-3 Cabrio 1.8t -06
Ducato Maxi -98
Saab 9-3 Cabrio 1.8t -06
Ducato Maxi -98
-78:issa 99:issä on aivan erilainen tehostin joten sitä ei kannata tutkia.
Olikos niin että uudempiin kajakkeihin tuli Aten tehostin joskus superiaikaan? Ei kenelläkään satu olemaan tietoa tuosta varaosanumerosta josko vaikka passaisi 99:iin? Kun tuon osan löytäisi niin auton saisi viedä leimattavaksi.
Olikos niin että uudempiin kajakkeihin tuli Aten tehostin joskus superiaikaan? Ei kenelläkään satu olemaan tietoa tuosta varaosanumerosta josko vaikka passaisi 99:iin? Kun tuon osan löytäisi niin auton saisi viedä leimattavaksi.
Saab 9-3 SC TTiD -08
Saab 9-3 Cabrio 1.8t -06
Ducato Maxi -98
Saab 9-3 Cabrio 1.8t -06
Ducato Maxi -98
Tattis, paikalla on nyt liimalla kasattu jarrutehostaja, saas nähdä kestääkö. Sinällään turvallisuuteen se ei vaikuta vaan jarrut toimivat vaikka tehostaja falskaisikin.Juha96 kirjoitti:Mulla on uudemmassa tehostin. Kuupat on talvisäilössä 200 km päässä, mut lupaan tsekata kun tallilla käyn
Eli ei ole kiire enää asialla.
Saab 9-3 SC TTiD -08
Saab 9-3 Cabrio 1.8t -06
Ducato Maxi -98
Saab 9-3 Cabrio 1.8t -06
Ducato Maxi -98