V8 og900

Ajaton klassikko. Tuotannossa 60-luvulta 90-luvun alkuun.
Vastaa Viestiin
KKuisma
"Saabisti"
Viestit: 256
Liittynyt: Pe Loka 10, 2003 20:34
Paikkakunta: Saarijärvi
Viesti:

V8 og900

Viesti Kirjoittaja KKuisma »

Tämä ei taida tarvita turboa, jotta vääntöä löytyisi 8)

Kuva
Kimmo #1373
jannes
"Turbo"
Viestit: 262
Liittynyt: Pe Joulu 10, 2004 18:31
Paikkakunta: Kokkola

Viesti Kirjoittaja jannes »

Ei onnistu Suomessa :( .
-JanneS-
#1462
Saab 9-5 SE Wagon 2.0t -00
Renault Grand Scenic 1.6 -05 (ranskalainenkin osaa tehdä vähävikaisia autoja :) )
Reetu

Viesti Kirjoittaja Reetu »

Jopas jotakin :wink:
Avatar
Mertmi
"Saabisti"
Viestit: 10502
Liittynyt: La Syys 06, 2003 15:38
Paikkakunta: Joensuu

Viesti Kirjoittaja Mertmi »

jannes kirjoitti:Ei onnistu Suomessa :( .
Kai ton pystyisi tekemään nostamalla saabin koppa jonkun jenkin rungolle. :)
# 1771 - Mikko Mertanen
9-5 2,3T a vector -04 (KA) (Biopower), Renault Zoe ze40 -17 (kehonsiirrin)
Toyota Corolla STW 1,3M -99 (opetuslupa-auto)
exät, 99cc B201Tbo ja 900i, 9-5 2,3t se -98, 9-3 2,0t a -01
stara
"Hölösuu"
Viestit: 2294
Liittynyt: Pe Elo 20, 2004 21:48
Paikkakunta: järvenpää

Viesti Kirjoittaja stara »

iisi keissi,
toinen V4 edessä ja toinen takabaksissa varmistamassa, siihen saa sit 4- vedot sun muut lukot niinku luonnostaan kylkiäisenä.

mullakin oli yhteen aikaan voortissa varakone takabaksissa valmiina, kun ei koskaan tiedä...
sitä meinaan oltiin niinkuin itämeren kruisaajat, vetää ja työntää ihan niinkuin porauslautoilla oikeestikin, heh
saabt8
"Ruisku"
Viestit: 122
Liittynyt: La Elo 23, 2003 19:31
Paikkakunta: Pori

Viesti Kirjoittaja saabt8 »

Moikka!
Eikös mistään sais v8-lupaa kun ottais puheeksi tämän Saabin oma v8-projekti. http://www.saunalahti.fi/~rjh/saabv8.htm
Saabismi on sairaus,,, mutta yx parhaimmista taudeista mitä olen kärsinyt.
multivalve
"Tuplakaasari"
Viestit: 82
Liittynyt: Pe Loka 22, 2004 16:29
Paikkakunta: OULU

Viesti Kirjoittaja multivalve »

:mrgreen:
Viimeksi muokannut multivalve, To Joulu 07, 2006 13:54. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
tknummelin
"Hirsch"
Viestit: 951
Liittynyt: La Joulu 25, 2004 15:38
Paikkakunta: Linnavuoren vapaavaltio

Viesti Kirjoittaja tknummelin »

Hömm...Mihin tossa kasikoneisessa se veto oikein menee? Vai onko tuossa juuri nostettu vain satkun hylsy jonkun jenkkirassin rungon päälle?
"Nyt vaan oli aika heikko kuti vielä, mutta se käy hyvästä harjoituksesta,
seuraavan kerran saattaa olla että tykki puhuu jo huomattavasti paremmalla
osoitteella ja kovemmalla teholla."
-Bror-Erik Wallenius
Myrkky
luonnevammamouho
Viestit: 3113
Liittynyt: Su Elo 31, 2003 10:29
Paikkakunta: Joensuu

Viesti Kirjoittaja Myrkky »

Eiköhän tuo liene se samainen jenkkien rakennelma, mikä oli takavetoinen.. eli luultavimmin kori jenkin rungon päällä. Jos nyt en ihan väärin muista, niin kone taisi olla fordia..
90i -85(VA), 900S -90(KA), 9000i -87(VA), 9000turbo -86(??), Lada 1300S -80(PR)
saabt8
"Ruisku"
Viestit: 122
Liittynyt: La Elo 23, 2003 19:31
Paikkakunta: Pori

Viesti Kirjoittaja saabt8 »

Myrkky kirjoitti:Eiköhän tuo liene se samainen jenkkien rakennelma, mikä oli takavetoinen.. eli luultavimmin kori jenkin rungon päällä. Jos nyt en ihan väärin muista, niin kone taisi olla fordia..
Moikka!
Kyllä toi kone oli Saabin 16v osista lähes kokonaan tehty. Tavallaan kaksi saabin konetta vastakkain. En nyt tiedä, oliko kampiakseli jonkin muun valmis osa mutta pääosiltaan samoja, jopa lohkon valussa näkyy Saabin koneen valumuodot.
Saabismi on sairaus,,, mutta yx parhaimmista taudeista mitä olen kärsinyt.
Myrkky
luonnevammamouho
Viestit: 3113
Liittynyt: Su Elo 31, 2003 10:29
Paikkakunta: Joensuu

Viesti Kirjoittaja Myrkky »

Sitten on eri kapistus.. joskus törmäsin jenkkien tekemään härveliin joka näytti päälisin puolin satkulta, mutta satkua lienee ollut vain kori..
90i -85(VA), 900S -90(KA), 9000i -87(VA), 9000turbo -86(??), Lada 1300S -80(PR)
tknummelin
"Hirsch"
Viestit: 951
Liittynyt: La Joulu 25, 2004 15:38
Paikkakunta: Linnavuoren vapaavaltio

Viesti Kirjoittaja tknummelin »

saabt8 kirjoitti: Kyllä toi kone oli Saabin 16v osista lähes kokonaan tehty. Tavallaan kaksi saabin konetta vastakkain. En nyt tiedä, oliko kampiakseli jonkin muun valmis osa mutta pääosiltaan samoja, jopa lohkon valussa näkyy Saabin koneen valumuodot.
No siinä tapauksessa voisit kyllä kertoa meille niin paljon kuin tiedät tuosta ja samontein pistää lisää kuviakin 8)
"Nyt vaan oli aika heikko kuti vielä, mutta se käy hyvästä harjoituksesta,
seuraavan kerran saattaa olla että tykki puhuu jo huomattavasti paremmalla
osoitteella ja kovemmalla teholla."
-Bror-Erik Wallenius
Vastaa Viestiin