iisi keissi,
toinen V4 edessä ja toinen takabaksissa varmistamassa, siihen saa sit 4- vedot sun muut lukot niinku luonnostaan kylkiäisenä.
mullakin oli yhteen aikaan voortissa varakone takabaksissa valmiina, kun ei koskaan tiedä...
sitä meinaan oltiin niinkuin itämeren kruisaajat, vetää ja työntää ihan niinkuin porauslautoilla oikeestikin, heh
Hömm...Mihin tossa kasikoneisessa se veto oikein menee? Vai onko tuossa juuri nostettu vain satkun hylsy jonkun jenkkirassin rungon päälle?
"Nyt vaan oli aika heikko kuti vielä, mutta se käy hyvästä harjoituksesta,
seuraavan kerran saattaa olla että tykki puhuu jo huomattavasti paremmalla
osoitteella ja kovemmalla teholla."
-Bror-Erik Wallenius
Eiköhän tuo liene se samainen jenkkien rakennelma, mikä oli takavetoinen.. eli luultavimmin kori jenkin rungon päällä. Jos nyt en ihan väärin muista, niin kone taisi olla fordia..
Myrkky kirjoitti:Eiköhän tuo liene se samainen jenkkien rakennelma, mikä oli takavetoinen.. eli luultavimmin kori jenkin rungon päällä. Jos nyt en ihan väärin muista, niin kone taisi olla fordia..
Moikka!
Kyllä toi kone oli Saabin 16v osista lähes kokonaan tehty. Tavallaan kaksi saabin konetta vastakkain. En nyt tiedä, oliko kampiakseli jonkin muun valmis osa mutta pääosiltaan samoja, jopa lohkon valussa näkyy Saabin koneen valumuodot.
Saabismi on sairaus,,, mutta yx parhaimmista taudeista mitä olen kärsinyt.
saabt8 kirjoitti:
Kyllä toi kone oli Saabin 16v osista lähes kokonaan tehty. Tavallaan kaksi saabin konetta vastakkain. En nyt tiedä, oliko kampiakseli jonkin muun valmis osa mutta pääosiltaan samoja, jopa lohkon valussa näkyy Saabin koneen valumuodot.
No siinä tapauksessa voisit kyllä kertoa meille niin paljon kuin tiedät tuosta ja samontein pistää lisää kuviakin
"Nyt vaan oli aika heikko kuti vielä, mutta se käy hyvästä harjoituksesta,
seuraavan kerran saattaa olla että tykki puhuu jo huomattavasti paremmalla
osoitteella ja kovemmalla teholla."
-Bror-Erik Wallenius