myös kunnon säätö eikä silmämääräisiä tarkastuksia. ..
![Mr. Green :mrgreen:](./images/smilies/icon_mrgreen.gif)
![Mr. Green :mrgreen:](./images/smilies/icon_mrgreen.gif)
Joo, tulpanjohtojen resistanssi on korkeahko ja sillä niitä vaihtamassakin. Kansi ja pyörijä jo vaihdettu, tosin tarvikemallisiin. Näissä oli ainakin vastus speksien sisällä, vaikkei Bosch luekaan. Tulpat myös hiljattain vaihdettu.repa kirjoitti: ↑Pe Joulu 23, 2022 20:08Hommaa siihen Bougicord tulpanjohdot, käyntiongelmat tulee kuntoon. Voit tietysti mitata vastusmittarilla sytkäjohdot, mitä pidempi johto sitä suurempi vastus, siinä saa haarukoitua vikakohteita, ja tarkasta myös vj kansi ja pyörijä. Niitä alkuperäisiä saa mm. Procarserviceltä Jyväskylästä.
Tuo huoltomanuaali ei käy läpi LH 2.4.2 kaasuläpän säätöä. Jossain ulkomaan foorumilla oli, että hommaan tarvittaisiin työkalu, jolla mitataan kaasuläpän liikerataa. Niin sillä tuo, että stoppariruuvista väljät pois ja käsivaralta lisää 180 astetta.