Tuplaysistä kysymyksiä. Kuvat lisätty.

Ajaton klassikko. Tuotannossa 60-luvulta 90-luvun alkuun.
Hallu
"Hölösuu"

Viesti Kirjoittaja Hallu »

multivalve kirjoitti:T:Multivalve 188cm ja 96kg!
No sikakossa pannaan paremmaksi, Arsi 189cm ja 108kg ja Hallu 182cm ja 122kg :D
Siks sikakolaisilla pitää olla heposia koneissa, että jaksaa liikuttaa ripeesti hentoja kehojamme :wink:
Keijo-klubi #1860, Maja kesät Mäntsälässä ja talvet Lahdessa.
Renauly Megane 1.5 dci, Renault Scenic, Opel Frontera, Suzuki Iso-rosvo Naked, Hayabussi.
multivalve
"Tuplakaasari"

Viesti Kirjoittaja multivalve »

xx
Viimeksi muokannut multivalve, To Kesä 08, 2006 20:46. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
jcarlson
"Saabisti"

Viesti Kirjoittaja jcarlson »

Minusta tässä on aika klassiset haastamisen tuntomerkit:
multivalve kirjoitti:jccarlson vai mikä lie ,näyt olevan samasta kaupungista,joten voitas haastaa vaikka naamat vastakkain näistä asioista että mikä on puppua ja mikä ei,otatko haasteen vastaan? T:Multivalve 188cm ja 96kg!
Vai mistähän syystä katsoit tarpeelliseksi esitellä fyysisiä mittoja? Jos todella tarkoituksesi ei ollut "vihjailla" millään tavalla, niin siinä tapauksessa pyydän anteeksi väärinkäsityksen takia heittämääni kommenttia. Kovasti vain tuntui siltä.. Muutoin seison sanojeni takana, minusta on lapsellista ja vähä-älyistä vetää nyrkkejä esiin heti jos tulee erimielisyyksiä jossain nettifoorumilla.

Laitoinpa kyllä puppua-kommenttini hienoisesti provosoiden, koska alkoi ärsyttämään hyökkäävä tyyli 99-harrastajia kohtaan jotka tietävät mistä puhuvat (ja tässä tapauksessa olivat täysin oikeassa). Pitihän se arvata, että joillain itsehillintä tuntuu olevan nollissa.
YV-laatikko kroonisesti täynnä. Jos haluat kysyä softahommista niin käytä mieluiten mailia tmi.jcarlson(at)gmail.com
Timbe
"Kaasari"

Viesti Kirjoittaja Timbe »

multivalve kirjoitti:oli varmasti VIIMEINEN VIESTI TÄNNE KUSIPÄIDEN JOUKKOON MINKÄ LAITAN T:MULTIVALVE!!!!!
Ei näköjään ollu viimeinen viesti.

t: Ruotsista ostetulla ajava
Saab 900 T16 4d -90
qaw
"Saabisti"

Viesti Kirjoittaja qaw »

Timbe kirjoitti:
multivalve kirjoitti:oli varmasti VIIMEINEN VIESTI TÄNNE KUSIPÄIDEN JOUKKOON MINKÄ LAITAN T:MULTIVALVE!!!!!
Ei näköjään ollu viimeinen viesti.
Valitettavasti

:twisted:
9-3 -05, Grand Cherokee -05, Charger -74
Svc
"Saabisti"

Viesti Kirjoittaja Svc »

multivalve kirjoitti:Halveksikaa vain ,mutta olen omistanut 99 Turbon,
Entä sitten? 99 turbon omistaminen tuskin vähentää kenenkään halveksuntaa käytöstäsi kohtaan millään foorumilla. :evil:
Kohteliaisuudella ja käytöstavoilla voi kerätä paljon enemmän arvostusta ja kunnioitusta kuin kehumalla autolla, jota ei enää edes omista. :!:
Saabismi on mielentila, se ei välttämättä korreloi Saabin omistuksen kanssa 8)
Svc, Saabiton saabisti
Citroën C5 2.0 HDi -11, Seat Leon e-Hybrid -21
Johnny V4
"Viggen"

Viesti Kirjoittaja Johnny V4 »

No huh huh! :? Olisko nyt pienen itsemietiskelyn paikka. :roll:
Suabisti
"Hölösuu"
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Suabisti »

Eiköhän nyt ole lähtenyt tässä Topicissa vähän liian monelta mopo käsistä.
Ei kai tänne ole riitelemään tultu, olisihan se typerää Saabistein keskuudessa ruveta rähisemään. Oltaisiko taas välillä ihmisiksi :)
Saab 9-3 SE 2.0t 5D -00 RE85 | Saab 9-3 Cabriolet -99
Saab 9000 CS -93 2,3i VA | Saab 9000 CDE -94 VA I Saab 9000 CSE -92 VA
*Harvat autot osaavat puhua, mutta Turbo-Saabit osaavat edes viheltää;)*
tomaatti
"Saabisti"

Viesti Kirjoittaja tomaatti »

Heh,eihän tuo nyt ole niin vakavaa. :wink:
Ainakin nää saabit on meille tärkeitä vehkeitä kuin näin kiistellään,harmi etten minä ehtinyt mukaan.
Eikä multivalve mun silmissäni ainakaan polttanut siltoja,ei muuta kun harrastetaan kaikki vaan näitä hienoja vanhoja saabeja.
masactp
"Kaasari"

Viesti Kirjoittaja masactp »

Piojaat, poijaat.... :lol: :lol:
Ennen kysyttiin, ootko Oolusta, pelkäätkö polliisia... :P
nyt pitää pelätä kahta kiukkusta ja isokokoista Saabistia oulussa kulkiessa. :? :?

On mielenkiintoista seurata melkein sivusta tätä keskustelua.
Tämä todistaa sen että, pojat on asiansa takana koko sielustaan, niin pitääkin. 8O 8O

Hyviä jatkoja saabisteille.
Saab 90 -87
lintta go go
"Hirsch"

Viesti Kirjoittaja lintta go go »

Kuva

Tuossa kuvassa on samanlainen ratti mitä mun 900 (84), käykö siis nuo keskenään 99-->900 vai onko niitä valmistettu kumpaankin omat versiot??

ja sitten toi "keskustelu" tossa aiemminKuva piristi muuten päivää kummasti :lol: :lol: 8)
dimebak
"Hölösuu"

Viesti Kirjoittaja dimebak »

lintta go go kirjoitti:Tuossa kuvassa on samanlainen ratti mitä mun 900 (84), käykö siis nuo keskenään 99-->900 vai onko niitä valmistettu kumpaankin omat versiot??
Mitä olen 99:n ja 900:n ratteja katsonut niin 900 ratissa on siinä mustassa muovissa se "vilkunpalautussakara" jota ei 99:n ratissa ole. Sen sakaran ku poistaa niin ratti käy 99:iin. Saman, kun tekee Tonnarin ratille niin se käy 99:iin. Itsellä oli 99:ssä jonkin aikaa se kolmipuolainen Saabin ratti joka oli alunperin 900 Aerossa ja olikos se turbo-Tonnareissa vakiona. Myöhemmin se oli melkein kaikissa Saab-malleissa.

Se Tonnarin ratin asennus oli hieman vingeliä, kun siinä taitaa olla virta- ja maajohdot johdoilla. 99:ssä ja 900:ssa maa tulee rattipylvään kautta.
-dimebak-
9-5 Aero Wagon 2004, käyttökinneri
Entiset: 99GL 2D 1980, 900T16 5D 1992 ja Opel Vectra Voyage 2001
dimebak
"Hölösuu"

Niin. Pakko vastata. Mutta on ihan turha poijjaat alkaa väittelemään jostain ihan selvästä. Jos Saabin museon sivuilla kerrotaan B-moottorin tulleen EMS-malliin vuonna "se ja se" niin on se silloin tullut. Itsellekin on sattunut pieniä "kämmejä". Vasta väitin 99:n ja 90:n takapuskurin etureunan kallistuvan toisiin suuntiin ja olin vielä laittanut niistä kuvat juttuun :oops: En minä siitä vetänyt herneitä nenään. Sitä sanotaan oppimiseksi, nimittäin täällä oppii aina uutta.

Ja toisen ihmisen "jeesustelun" saisi tehdä joku muu kuin henkilöä tuntematon. Itse, kun ajattelen omaa tietämystä 99-mallista siihen mitä Luca on täällä kertonut niin itse en tiedä 99:stä juuri yhtään mitään. Eikä mulla ole sitä vastaan yhtään mitään. Ja semmoinen, että. Olin laittanut nettiin muutaman kuvan omasta 99:stä niin ei mennyt kuin muutama hullu päivä niin sain sähköpostia Luca-nimiseltä mieheltä. Mulla ei ollu mitään hajua koko ihmisestä ja pienen uskalluksen jälkeen (silloin ei ollut mitään virus- ja palomuuriohjelmia) avasin postin ja mitä siinä oli, kehuja minun Saabista!!! Myöhemmin on sitten tullut selville kaveri tämän foorumin kautta ja voisin jopa uskaltaa väittää Lucaa käveleväksi 99-tietopankiksi :D

Ja tässä sun koolle :lol:

Ja Suabistille. Siistin näköinen tuo sun combi. Mitäs muuten meinaat tehdä; entisöintiä, "käyttöviritystä"...?
-dimebak-
qaw
"Saabisti"

Viesti Kirjoittaja qaw »

dimebak kirjoitti:Itsellekin on sattunut pieniä "kämmejä". Vasta väitin 99:n ja 90:n takapuskurin etureunan kallistuvan toisiin suuntiin ja olin vielä laittanut niistä kuvat juttuun :oops: En minä siitä vetänyt herneitä nenään. Sitä sanotaan oppimiseksi, nimittäin täällä oppii aina uutta.
Pienissä ja isoissa kumipuskureissa viistous on tosiaan eri suuntiin, ehkä sekoitit siihen :)

iso: http://www.saabismionsairaus.net/Albums ... 00/aaa.jpg
pieni: http://www.saabismionsairaus.net/Albums/album98/aaf.jpg
9-3 -05, Grand Cherokee -05, Charger -74
dimebak
"Hölösuu"

qaw kirjoitti:Pienissä ja isoissa kumipuskureissa viistous on tosiaan eri suuntiin, ehkä sekoitit siihen :)

iso: http://www.saabismionsairaus.net/Albums ... 00/aaa.jpg
pieni: http://www.saabismionsairaus.net/Albums/album98/aaf.jpg
En tiä miten sen katoin, kun laitoin juttuun vielä kuvatkin. Toinen kuva oli Reetun omasta 90:stä ja toinen minun 99:stä. Molemmat noilla isoilla puskureilla ja kuitenkin väitin olevan eriin suuntaan :lol: Insinööri, minkääs teet :lol:
-dimebak-
Vastaa Viestiin