No sikakossa pannaan paremmaksi, Arsi 189cm ja 108kg ja Hallu 182cm ja 122kgmultivalve kirjoitti:T:Multivalve 188cm ja 96kg!

Siks sikakolaisilla pitää olla heposia koneissa, että jaksaa liikuttaa ripeesti hentoja kehojamme

No sikakossa pannaan paremmaksi, Arsi 189cm ja 108kg ja Hallu 182cm ja 122kgmultivalve kirjoitti:T:Multivalve 188cm ja 96kg!
Vai mistähän syystä katsoit tarpeelliseksi esitellä fyysisiä mittoja? Jos todella tarkoituksesi ei ollut "vihjailla" millään tavalla, niin siinä tapauksessa pyydän anteeksi väärinkäsityksen takia heittämääni kommenttia. Kovasti vain tuntui siltä.. Muutoin seison sanojeni takana, minusta on lapsellista ja vähä-älyistä vetää nyrkkejä esiin heti jos tulee erimielisyyksiä jossain nettifoorumilla.multivalve kirjoitti:jccarlson vai mikä lie ,näyt olevan samasta kaupungista,joten voitas haastaa vaikka naamat vastakkain näistä asioista että mikä on puppua ja mikä ei,otatko haasteen vastaan? T:Multivalve 188cm ja 96kg!
Entä sitten? 99 turbon omistaminen tuskin vähentää kenenkään halveksuntaa käytöstäsi kohtaan millään foorumilla.multivalve kirjoitti:Halveksikaa vain ,mutta olen omistanut 99 Turbon,
Mitä olen 99:n ja 900:n ratteja katsonut niin 900 ratissa on siinä mustassa muovissa se "vilkunpalautussakara" jota ei 99:n ratissa ole. Sen sakaran ku poistaa niin ratti käy 99:iin. Saman, kun tekee Tonnarin ratille niin se käy 99:iin. Itsellä oli 99:ssä jonkin aikaa se kolmipuolainen Saabin ratti joka oli alunperin 900 Aerossa ja olikos se turbo-Tonnareissa vakiona. Myöhemmin se oli melkein kaikissa Saab-malleissa.lintta go go kirjoitti:Tuossa kuvassa on samanlainen ratti mitä mun 900 (84), käykö siis nuo keskenään 99-->900 vai onko niitä valmistettu kumpaankin omat versiot??
Pienissä ja isoissa kumipuskureissa viistous on tosiaan eri suuntiin, ehkä sekoitit siihendimebak kirjoitti:Itsellekin on sattunut pieniä "kämmejä". Vasta väitin 99:n ja 90:n takapuskurin etureunan kallistuvan toisiin suuntiin ja olin vielä laittanut niistä kuvat juttuunEn minä siitä vetänyt herneitä nenään. Sitä sanotaan oppimiseksi, nimittäin täällä oppii aina uutta.
En tiä miten sen katoin, kun laitoin juttuun vielä kuvatkin. Toinen kuva oli Reetun omasta 90:stä ja toinen minun 99:stä. Molemmat noilla isoilla puskureilla ja kuitenkin väitin olevan eriin suuntaanqaw kirjoitti:Pienissä ja isoissa kumipuskureissa viistous on tosiaan eri suuntiin, ehkä sekoitit siihen
iso: http://www.saabismionsairaus.net/Albums ... 00/aaa.jpg
pieni: http://www.saabismionsairaus.net/Albums/album98/aaf.jpg