Pezku kirjoitti:
Kun yritin laittaa niitä alle, ei mennyt pohjaan asti, vaan jäi killiin. Mutta vanhat peltivanteet meni heittämällä. Täytyy ottaa mitta kauniiseen käteen ja alkaa ihmetellä. Renkaat kumminkin tulee muttereilla kiinni. Olis kumminkin hieno saada noppaan kunnon vanteet alle. Vanteet ovat suorat mitä näin silmämääraiseti olen niitä katsellu tuossa olkkarin pöydällä hiotessa.
Jos hyvin käy, tässä on vielä jatkoa omille tyhmille mokille

Ettei vaan kyseessä olisi ne alunperin kulta-hopeiset (GLe:n?) hunajakennovanteet? Itsellä on kanssa tuollaiset tallissa kun piti joskus kirpparilta ostaa, kun halvalla sai... En ole edes alle kokeillut, kun joku tietävämpi osasi kertoa, että noissa ahistaa viimeisiin 114-jaon napoihin (noin 78-88 ?) tuo keskiö. Reikä on samankokoinen(?), mutta uudemmissa on ohjauskartio, joka ilmeisesti ottaa kiinni(?) Tuosta olen mielestäni jonkun piirroksenkin nähnyt. Tuota taisi jus tuossa yläpuolella sorvaamisella tarkoittaa?
Oman lyhyen urani eka moka oli, kun poikkesin eilen 10km Nooppa-omistuksen jälkeen tankille... Vielä kuittia odottaessa ajattelin, että pitää tuo korkki laittaa paikalleen... Seuraavan kerran asian muistin, kun läppä kolahti kiinni motarin rampissa
Ei muuta kuin takaisin varovasti körötellen... korkki löytyi tietysti palasina huoltskan risteyksestä. Tuo oli onneksi tarvike-korkki, johon ei edes avainta ollut, niin ei harmita niin paljoa...
Eli tuli todistettua, että tuossa takaluukun päällä ei kannata tavaraa kuljettaa

Takapuskuri sensijaan soveltuu siihen tehtävään vallan mainiosti (ainakin 99:ssä, miksei uudemmissakin) Isä unohti lompakon mökiltä lähtiessä takapuskurin päälle ja siitä se myös löytyi, kun ruvettiin kaupan pihassa etsimään (n.50km maantieajoa, mukana myös hiekka- ja moottoritietä)
