Startti: minulla solenoidi jumitti aina joskus, monta vuotta kituutiin siten jotta kopauttamalla sitä se heräsi.
panin uuden , järvenpään terholan haratsusta ihan uus boshilainen 126, ei panttia. vaihtokone oli jotain 94 + pantti/ vanha.
takuu 12 kk. en lähtisi taiteilemaan itse kunnostaen summamutikassa, ennen sitten vaikka joku vanha toimiva tilalle. ( tätä sanoi haratsun poijjaatkin)
oli aika ahdas vaihdettava, kun oli se ERG- lelukin tiellä, liekö harjoituksen puutetta

siis vain ahdas, kaikenlaisia jatkovarsia sai sovitella, muuten ei mitään ihmeellistä.
Jouset:
pikkupajoilla ei oo saabin ETUjousityökalua oletettavasti, tervashongalla jäkessä lienee on, en teettäisi sitä hommaa sellaisella jolla ei oo sitä jousipuristinta, koska aikaa palaa silloin ihan turhaan!
900: ssa toi jousitus kun on ihan ikiomajuttu, mitkään pherssonien yleispuristimet ei siinä oikein hyvin pelitä.
iskarit ny vaihtaa kuka vaan osaava laikkakoneella ja hylsyillä , ainoo herkkä paikka on etuiskarien alakiinnitysruuvi, jos kovin jumissa niin putsaa/ irroittele hyvin, koska se katkeaa helposti.
ALAlautaset kantsii juu vaihtaa kans, jos ei oo joskus vaihdettu. mulla just 91 mallista meni toinen puhki.
stara