
paljonko? on liikaa ahtoja
paljonko? on liikaa ahtoja
eli onkokellään kokemuksia konerikoista paineidentakia? ja paljonko oli ahtoja. 

900s vm90 rip ~220hp 340nm
900i vm86 rip
900glS vm86 kr turbo-cooler-mega-innovate-lessjöfors-bilstein racing +220hp +400nm
900i vm86 rip
900glS vm86 kr turbo-cooler-mega-innovate-lessjöfors-bilstein racing +220hp +400nm
0,9-1,1 bar t8 alakerta ja t16 kansi, mitsu ahdin.
6-enska. On kestänyt todella! kovaa ajoa ainakin 17tkm.
kop kop.
6-enska. On kestänyt todella! kovaa ajoa ainakin 17tkm.
kop kop.

9-5 Vector E85Wössner +F40&Quaife, MB 200C, Jaguar XJ6 1983
Edelliset: 2x og900T16, 9000 2,3T -93, 9000CC 2.0T -90,
9000 cse 2,0T -95, 9-5 2,3T+, 9-5 2,0t Vector Wagon,9-3 2,0t Vector Wagon,9-5 2,3t Vector Wagon Aut #2575
Edelliset: 2x og900T16, 9000 2,3T -93, 9000CC 2.0T -90,
9000 cse 2,0T -95, 9-5 2,3T+, 9-5 2,0t Vector Wagon,9-3 2,0t Vector Wagon,9-5 2,3t Vector Wagon Aut #2575
Vakiosuuttimet, järjestelmäpainetta nostettu, ohjauspainetta laskettu, palotiloista terävät särmät poistettu, MB(malli?) cooleri asennettu, T03-trim40->Trim60super, 3" putkisto, Keskipakoennakon jousia muutettu/max. ennakkoa lisätty/ahtopainemyöhäistystä lisätty(lopputulos sama 1bar ahdoilla kuin ilman keskipakoennakon muutosta), ahtimen hukkaporttia avarrettu kun yli 1.1bar(6000rpm->) ahdot nousivat vaan vaikka nakutti, APC-boxi tinattu, hukkaportin aktuaattorin rinnalla kytkinpolkimen palautusjousi jäykistämässä 2cm esijännitettynä(peruspaine 0.6bar), kylmäkäynnistysrikastinsuuttimen tilalla GT-corollan suutin liitettynä suoraan järjestelmäpaineeseen.. joka aukesi 1bar paineella jos kaasu oli pohjassa..MSM kirjoitti:minkälaisia polttoainelaitteiden virityksiä ? lastu p_paineensäädin suuttimet?
Nämä siis K-jetin kanssa, eli T8:n vakioruiskun kanssa.
90i -85(VA), 900S -90(KA), 9000i -87(VA), 9000turbo -86(??), Lada 1300S -80(PR)
itselläni on muutenvakio paitsi kylmäkäynnistyssuutin painekytkimellä,säädetty 0,5bar .mutta vaikuttais yli 1,0 ahdoilla menevän turhan laihalle. onko tieto tai kokemuksia säädettävistä lisärikastus järjestelmistä 

900s vm90 rip ~220hp 340nm
900i vm86 rip
900glS vm86 kr turbo-cooler-mega-innovate-lessjöfors-bilstein racing +220hp +400nm
900i vm86 rip
900glS vm86 kr turbo-cooler-mega-innovate-lessjöfors-bilstein racing +220hp +400nm