
900i T -84 kysymyksiä
900i T -84 kysymyksiä
mikälainen auto on alkuperäinen turbo 600i on tarjottu 500e 84vm juuri katsastettu niin ja 145 hv kummastutta että noihin on vaihdettu osia mutta tässä on kaikki alkuperäistä vai onko pelkkää myynti puhetta 

1984 on hyvä vuosi. Tällöin päivitettiin hiukan pystykeulan ulkonäköä, laitettiin mm. puskurijatkeet listojen sijaan. H-moottori pystyy nauttimaan lyijytöntä bensiiniä jne.
Vuoteen 1984 mennessä Scan Auto oli myynyt hiukan vajaat 1500 turbollista autoa, joten kovin montaa ei välttämättä ole enää hengissä. Auton kunto riippuu täysin pidosta, ja sitä näin tekstin välityksellä on vaikea nähdä. Hyvä uutinen on, jos auto on oikeasti päässyt katsastuksesta läpi eikä niin, että korjausvaatimukset mahtuivatkin vaadittuun tilaan. Silti autossa saattaa olla läpikäytävää, jarruista alkaen.
Kyllähän tuollainen 145-hevosvoimainenkin omaa turbopotkua, mutta ilman suurempaa polkemista liikennevalolähdöt eivät edelleenkään ole hauskoja. 155-hevosvoimaisessa on välijäähdytin (+10hv pelkästään siitä??), 16-venttiiliseen saikin sitten jo 175hv ja muutenkin nykyaikaisempana koneena miellyttää enemmän.
500 euroa on vähän mistä tahansa autosta, saatikka sitten turbosta - viat kuuluvat varmasti hintaan.
Vuoteen 1984 mennessä Scan Auto oli myynyt hiukan vajaat 1500 turbollista autoa, joten kovin montaa ei välttämättä ole enää hengissä. Auton kunto riippuu täysin pidosta, ja sitä näin tekstin välityksellä on vaikea nähdä. Hyvä uutinen on, jos auto on oikeasti päässyt katsastuksesta läpi eikä niin, että korjausvaatimukset mahtuivatkin vaadittuun tilaan. Silti autossa saattaa olla läpikäytävää, jarruista alkaen.
Kyllähän tuollainen 145-hevosvoimainenkin omaa turbopotkua, mutta ilman suurempaa polkemista liikennevalolähdöt eivät edelleenkään ole hauskoja. 155-hevosvoimaisessa on välijäähdytin (+10hv pelkästään siitä??), 16-venttiiliseen saikin sitten jo 175hv ja muutenkin nykyaikaisempana koneena miellyttää enemmän.
500 euroa on vähän mistä tahansa autosta, saatikka sitten turbosta - viat kuuluvat varmasti hintaan.
No jos moottori on vaan säädöissään niin ei se gls mikään laiska ole.Katos nyt ekana että kaikki säädöt moottorissa on kohdillaan ja ennenkaikkea uusi kaikki huolto-osat.stento-z kirjoitti:toi 900,gls on vaan vähän laiska tahtoo hyytyä isommissa mäissä mut kyllä se perille vie miten sit vaikuttaa kytkimeen toi vaihtaminen kuorma päällä
Ainakin B-moottori 4 enskalla Ja 4 vaihteisella laatikolla tuntuu paremmalta kuin ruisku H-moottori.Tosin noin lyhyttä enskaa en ole tavannut ruiskukoneen yhteydessä.