Saab 900 T16-ongelmaa ahtojen kanssa
Saab 900 T16-ongelmaa ahtojen kanssa
Niin sellaista vain kyselisin tässä, että missähän mahtaa olla vika kun nopeus nousee n.155-160km/h yli, niin ahtopaineet putoaa sieltä keltaisen ja punaisen rajalta peruspaineille. Ihme homma vaan kun alle sen 160 ottaa paineet sinne punaisen rajalle ja vetoja on, mutta kovemmassa nopeudessa vedot sitte loppuu.
900 T16 4d LUX
Mikä Turbo sulla siinä on?
Ainakin Mitsun Turboissa ja miksei joissakin Garreteissa tuo Hukkiksen kello löystyy ja näin ollen ei jaksa pitää ahtopaineita isommilla kierroksilla korkealla.
Ainakin Mitsun Turboissa ja miksei joissakin Garreteissa tuo Hukkiksen kello löystyy ja näin ollen ei jaksa pitää ahtopaineita isommilla kierroksilla korkealla.
#3628
Saab 9-3 NG 1,9TDi -08 | Saab 9-3 SE 2.0t 5D -02 | Saab 9-3 Cabriolet -99
Saab 9000 CS -93 2,3i VA | Saab 9000 CDE -94 VA I Saab 9000 CSE -92 VA
*Harvat autot osaavat puhua, mutta Turbo-Saabit osaavat edes viheltää;)*
Saab 9-3 NG 1,9TDi -08 | Saab 9-3 SE 2.0t 5D -02 | Saab 9-3 Cabriolet -99
Saab 9000 CS -93 2,3i VA | Saab 9000 CDE -94 VA I Saab 9000 CSE -92 VA
*Harvat autot osaavat puhua, mutta Turbo-Saabit osaavat edes viheltää;)*
Oletko kokeillut vetää pienemmillä vauhdeilla samoille kierroksille kuin em. nopeudessa on? Oma kiesi laskee ahtoja korkeilla kierroksilla kuten pitää mutta eipä tuo peruspaineille pudota.
-dimebak-
9-5 Aero Wagon 2004, käyttökinneri
Entiset: 99GL 2D 1980, 900T16 5D 1992 ja Opel Vectra Voyage 2001
9-5 Aero Wagon 2004, käyttökinneri
Entiset: 99GL 2D 1980, 900T16 5D 1992 ja Opel Vectra Voyage 2001