vetokoukku

Ajaton klassikko. Tuotannossa 60-luvulta 90-luvun alkuun.
Vastaa Viestiin
tomaatti
"Saabisti"
Viestit: 3231
Liittynyt: Su Syys 21, 2003 00:34

vetokoukku

Viesti Kirjoittaja tomaatti »

Onkos noissa eroja eli käykö viistokeulan koukku pystykeulaiseen ja päin vastoin?
Saabi C900
"Saabisti"
Viestit: 351
Liittynyt: Ti Touko 06, 2003 17:53
Paikkakunta: Vöyri
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Saabi C900 »

Ilmeisesti niissä on jotain eroa. Tietääkseni jos laittaa pystykeulan koukun viistokeulaan niin joutuu veistelemään takapuskuria että se menee sinne, näin on yhdessä autossani tehty aiemman omistajan toimesta :(
ASTech
"Hölösuu"
Viestit: 1167
Liittynyt: Ti Joulu 02, 2003 17:37
Paikkakunta: Uki

Viesti Kirjoittaja ASTech »

Minulla olisi tuollainen pystykeulan koukku joutilaana, jos ketään kiinnostaa sellainen.
suorsa
"Hölösuu"
Viestit: 3461
Liittynyt: Ti Touko 06, 2003 13:11
Paikkakunta: Kouvola

Viesti Kirjoittaja suorsa »

Pystykeulaisen koukku in hieman pitempi kuin viistokeulaisen. Kiinnityspisteet ovat molemmissa samoja.

Jos pystykeulaisen koukun laittaa viistokeulaiseen niin koukku jää aika kauas puskurista ja on ulkona törröttäessään hieman hölmön näköinen.

Jos taas laittaa viistokeulaisen koukun pystykeulaiseen jää koukku hyvin lähelle puskuria. Tämmöistä asennusta en ole vielä nähnyt, joten en osaa sanoa saako vetokitaa enää mahtumaan koukun ja puskurin väliin.
9-5 Turbo6 Linear -11, 9-5 Turbo6 Aero -10 (KR), 3x 9-5 Tid -10, 9-3 2.0T Linear Cab -11 (KR), 9-3ss Aero -03 (RA), 900 T16 Cab -90 (KA), 900 Aero -87 (KR), 900 Aero 89 (PR), 99 T16 -83 (PR), 95 -?? (PR) ja voorti (KA).
tomaatti
"Saabisti"
Viestit: 3231
Liittynyt: Su Syys 21, 2003 00:34

Viesti Kirjoittaja tomaatti »

joo,ei parane yrittää viistkeulaan pystykeulan koukkua,tack
Vastaa Viestiin