ostin rahapulassa opelin mutta ihan susi 50 E auto
joten sijoitin 150 e 87 900 Saab ajettu 160.000 jossa kytkin mäsä.
Ruostettakin oikean hakemalla löysin mutta lähti pois kun spriillä pyyhkäisin, olen toinen omistaja.
Mitkään ohjeet eivät päde mitä olen lukenut.
Vaikka on 87 niin kytkin loodan etuosassa lukee GM.
Työ sylinteri on kiinni 3 kuuskolo pulttia eikä 5 ja avainkoko on ilmaus ruuville ja neste putkelle 13 mm.
Meneeköhän ihan nappiin tämä.
Sormien alle työnsin 5mm rauta vaijjerin., irroitan 3 kpl kuuskolo mutskuu että saan sylinterin irti, selvän oloinen homma mutta varmistan, letkuja tai paineita en ole päässtännyt pois.
Lisäys nyt en ole ihan varma että tarteekö työ sylinteriä irrottaa. pistän kuvia kohta jos joku viittii auttaa, auto on kova enkä siitä valita, taitoni sen suhteen vain ovat hieman ruosteessa
Kuvat



