Joku voisi myös valaista, missä painevaraaja (900i-90) sijaitsee.

Omassa kuulostaisi kuin pumppu imisi ilmaa, kun bensaa on vähän. Onkohan varsinaisen bensabumpun saada bensaa siirtopumpun ohi, kun tankissa on enemmän bensaa. Auto ei nyi tasaisin välen, vaan saattaa pysytyä ajamaan useamman kilometrin ilman nykimisiä ja nykimiset loppuu, kun tankkiin ottaa enemmän bensaa.Raipe kirjoitti:Itselläni on -89 8v-turbossa ollut samaa ilmiötä, nykimistä ja kovaa meteliä takaa. Koneen sammuttaminen ja uudelleen käynnistäminen on auttanut, vielä.
Bentleyn korjauskirja osasi kertoa, että siirtopumppu (jos löytyy) kannattaa tarkistaa ensin, on vaihdettu varsinainen pumppu turhaan, kun siirtopumpussa se vika on ollut.
Ensi vkl pitäisi perehtyä kyseiseen pulmaan.
Onnistuuko siirtopumpun vaihto helposti? Eli onko jotakin ihme tiivisteitä tai liimauksia kyseisessä rakenteessa?MarkoJ kirjoitti:Luultavasti siinä siirtopumpussa se vika on. Omassa tonnarissa oli samat oireet, ja siirtopumppu oli syyllinen.
Se "ämpäri" pysyy täytenä ilman sitä siirtopumppuakin, jos polttoainetta on tankissa yli 15-20 litraa.
9000LPT kirjoitti:Onnistuuko siirtopumpun vaihto helposti? Eli onko jotakin ihme tiivisteitä tai liimauksia kyseisessä rakenteessa?MarkoJ kirjoitti:Luultavasti siinä siirtopumpussa se vika on. Omassa tonnarissa oli samat oireet, ja siirtopumppu oli syyllinen.
Se "ämpäri" pysyy täytenä ilman sitä siirtopumppuakin, jos polttoainetta on tankissa yli 15-20 litraa.