kysymyksiä og combi

Ajaton klassikko. Tuotannossa 60-luvulta 90-luvun alkuun.
Vastaa Viestiin
DyhWe
"Turbo"
Viestit: 296
Liittynyt: Ke Heinä 28, 2004 02:31
Paikkakunta: Lappeenranta

Re: kysymyksiä og combi

Viesti Kirjoittaja DyhWe »

nalleolut kirjoitti:kuulostaa lupaukselta seikkailusta,,,,
Taitaa olla joku kuunnellu yleX:sää :D
900 S -90
Avatar
nalleolut
"TosiSaabisti"
Viestit: 24070
Liittynyt: Ke Syys 10, 2003 19:21
Paikkakunta: Satakunnan Lappi

Re: kysymyksiä og combi

Viesti Kirjoittaja nalleolut »

DyhWe kirjoitti:
nalleolut kirjoitti:kuulostaa lupaukselta seikkailusta,,,,
Taitaa olla joku kuunnellu yleX:sää :D
pakko myöntää en ole kyseistä kanavaa kuunnellu ööö viimeksi silloin ku oli vielä radio mafia ja aina ´joka päivä tuli kansalaisen kahvitunti tai joku sellainen ohjelma....eli siitä on aikaa....
#1171 klubin jäsen
leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä.
045-2698659
Avatar
nalleolut
"TosiSaabisti"
Viestit: 24070
Liittynyt: Ke Syys 10, 2003 19:21
Paikkakunta: Satakunnan Lappi

Re: kysymyksiä og combi

Viesti Kirjoittaja nalleolut »

kuinka paljon eroaa muodoltaan b-turbon ja h-turbon alkuputket toisistaan? muoto? halkaisija? laipan saa vaihdettua? entä onko tuo 63mm 2.5"´? jos sovittelis tuon jt:n puolisarjan turboon ku ei kerta muuta kivaa keksi....

eroaa liikaa siis b/h mutta jopa 16 turbon alkuputki on sama....kellään ei vaan tunnu olevan joutilasta...
#1171 klubin jäsen
leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä.
045-2698659
Avatar
nalleolut
"TosiSaabisti"
Viestit: 24070
Liittynyt: Ke Syys 10, 2003 19:21
Paikkakunta: Satakunnan Lappi

Re: kysymyksiä og combi

Viesti Kirjoittaja nalleolut »

miten gruise toimii....ohjetta sen käyttöön.....ei oo kokemuksia....
#1171 klubin jäsen
leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä.
045-2698659
Avatar
nalleolut
"TosiSaabisti"
Viestit: 24070
Liittynyt: Ke Syys 10, 2003 19:21
Paikkakunta: Satakunnan Lappi

Re: kysymyksiä og combi

Viesti Kirjoittaja nalleolut »

ahaa....siin viikses on niit kohtia 3 + sit siit päästä painaa.... vai miten.... ku ei oo kuvaa eikä kokemusta moisesta luksuslelusta
#1171 klubin jäsen
leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä.
045-2698659
haffu
"Hölösuu"
Viestit: 2427
Liittynyt: Pe Joulu 10, 2004 20:37
Paikkakunta: Rauma
Viesti:

Re: kysymyksiä og combi

Viesti Kirjoittaja haffu »

Viiksen etupuolella on liukukyktin. Äärioikealla on OFF-asento, keskellä ON-asento ja vasempaan reunaan liikutettassa on resume-toiminto. Viiksen päässä tosiaan asetuspainike.
Taisi toimia siten, että asetusnappia painaessa sai nostettua asetettua nopeutta ja resume-napista otti cruisen "pois päältä".
Jäsen #2659 Tero Ruohonen
Avatar
nalleolut
"TosiSaabisti"
Viestit: 24070
Liittynyt: Ke Syys 10, 2003 19:21
Paikkakunta: Satakunnan Lappi

Re: kysymyksiä og combi

Viesti Kirjoittaja nalleolut »

haffu kirjoitti:Viiksen etupuolella on liukukyktin. Äärioikealla on OFF-asento, keskellä ON-asento ja vasempaan reunaan liikutettassa on resume-toiminto. Viiksen päässä tosiaan asetuspainike.
Taisi toimia siten, että asetusnappia painaessa sai nostettua asetettua nopeutta ja resume-napista otti cruisen "pois päältä".
eli kytkin pitää olla on asennossa ennen kuin nopeus asettuu...jep pitää tutkia ku juttu on resume reunas....
#1171 klubin jäsen
leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä.
045-2698659
Avatar
nalleolut
"TosiSaabisti"
Viestit: 24070
Liittynyt: Ke Syys 10, 2003 19:21
Paikkakunta: Satakunnan Lappi

Re: kysymyksiä og combi

Viesti Kirjoittaja nalleolut »

mitä kautta olette johtoja ujuttaneet keskikonsoliin...
din aukkoon tulossa ahto,voltti ja ulkolämpötila. mistä plus ja miinus sinne kätevästi.
#1171 klubin jäsen
leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä.
045-2698659
haffu
"Hölösuu"
Viestit: 2427
Liittynyt: Pe Joulu 10, 2004 20:37
Paikkakunta: Rauma
Viesti:

Re: kysymyksiä og combi

Viesti Kirjoittaja haffu »

nalleolut kirjoitti:mitä kautta olette johtoja ujuttaneet keskikonsoliin...
din aukkoon tulossa ahto,voltti ja ulkolämpötila. mistä plus ja miinus sinne kätevästi.
Itse sain puuttuvat johdot vedettyä kuskin jalkatilasta. Itse siirsin radion ylemmästä aukosta tuonne alemmas, joten oli tyhjä reikä tuossa ylhäälä vielä, josta sai työnnettyä johtoa. Sitä en tiedä mistä plus ja miinus tuonne tulee, mutta itselläni oli siinä mielessä tuuria, että on uutena ollut erillinen taajuuskorjain, eli virtajohdot olivat sekä ylös, että alas. Nyt siis odottelee tuossa ylemmässä DIN-aukossa suojattuna virtakaapelit tulevia mittariasennuksia. Itselläni Speedpartsin mustat ahtopaine, öljynpaine ja -lämpötila -mittarit
Jäsen #2659 Tero Ruohonen
JL
"Aero"
Viestit: 474
Liittynyt: Su Heinä 18, 2004 16:31
Paikkakunta: Rantasalmi

Re: kysymyksiä og combi

Viesti Kirjoittaja JL »

nalleolut kirjoitti:mitä kautta olette johtoja ujuttaneet keskikonsoliin... din aukkoon tulossa ahto,voltti ja ulkolämpötila. mistä plus ja miinus sinne kätevästi.
Itse olen vedellyt johtoja kojelaudan takakautta siihen keskikonsoliin. Siitä ylemmästä din aukosta vaan rautalankaa apuna käyttäen työntänyt/vetänyt johtoja sinne alas. :roll:
-Jouni Lappalainen- #2795-
Boxer KA -97, 900i/T8 4d -88, Audi 100 2.2Tic Quattro
Avatar
nalleolut
"TosiSaabisti"
Viestit: 24070
Liittynyt: Ke Syys 10, 2003 19:21
Paikkakunta: Satakunnan Lappi

Re: kysymyksiä og combi

Viesti Kirjoittaja nalleolut »

saako joku skannattua mulle mahdollisen kattoluukun ja gruisen käyttö ohjeet ihan paperille tai sähköpostiin
#1171 klubin jäsen
leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä.
045-2698659
Avatar
nalleolut
"TosiSaabisti"
Viestit: 24070
Liittynyt: Ke Syys 10, 2003 19:21
Paikkakunta: Satakunnan Lappi

Re: kysymyksiä og combi

Viesti Kirjoittaja nalleolut »

:D x 10000 kiitos mimmi....mustaa valkoisella
#1171 klubin jäsen
leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä.
045-2698659
haffu
"Hölösuu"
Viestit: 2427
Liittynyt: Pe Joulu 10, 2004 20:37
Paikkakunta: Rauma
Viesti:

Re: kysymyksiä og combi

Viesti Kirjoittaja haffu »

Lainataanpa hieman topicia. Kun päästiin tuohon kattoluukun käyttöön niin mikä mahtaa aiheuttaa kattoluukun yllättäen alkaneen nykimisen ja silloin tällöin olevan liikkumattomuuden? Kädellä avittamalla kyllä liikkuu hienosti lukuunottamatta nykimistä. :? Kyseessä siis sähköinen luukku.
Jäsen #2659 Tero Ruohonen
Avatar
nalleolut
"TosiSaabisti"
Viestit: 24070
Liittynyt: Ke Syys 10, 2003 19:21
Paikkakunta: Satakunnan Lappi

Re: kysymyksiä og combi

Viesti Kirjoittaja nalleolut »

mistä löytyisi sopiva vaimennin turboon sen taaemman korvaamiseksi... lähtö ja tulo eri nurkissa ....googlella löyty vaan samasta kohdasta lähteviä ja tulevia..

päivän pohtinut asiaa ja arvon raati miltä kuulostaa jos turboon laittaa 3"jt:n puolisarjan. eli putki ois orggis eka vaimentajaan asti ja sit supistaja 2,5"-3" josta jatkuis jt:nä loppuun.... kokemuksia... tehoja ei haeta vaan lompakko ystävällinen kokonais budjetti koska kyseiset osat on itsellä tallissa
#1171 klubin jäsen
leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä.
045-2698659
Avatar
nalleolut
"TosiSaabisti"
Viestit: 24070
Liittynyt: Ke Syys 10, 2003 19:21
Paikkakunta: Satakunnan Lappi

Re: kysymyksiä og combi

Viesti Kirjoittaja nalleolut »

jep jep vakioputki tulee auton alle....

kysymyksiä.
etuputken kiinnityspulttien koko? varmaan pituutta joku 45-50mm mut 13mm kantako? mikä koko...

entä orggis putki? onko se 64mm klemmari jolla putket yhdistyy???
#1171 klubin jäsen
leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä.
045-2698659
Vastaa Viestiin