pakko myöntää en ole kyseistä kanavaa kuunnellu ööö viimeksi silloin ku oli vielä radio mafia ja aina ´joka päivä tuli kansalaisen kahvitunti tai joku sellainen ohjelma....eli siitä on aikaa....
#1171 klubin jäsen
leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä.
045-2698659
kuinka paljon eroaa muodoltaan b-turbon ja h-turbon alkuputket toisistaan? muoto? halkaisija? laipan saa vaihdettua? entä onko tuo 63mm 2.5"´? jos sovittelis tuon jt:n puolisarjan turboon ku ei kerta muuta kivaa keksi....
eroaa liikaa siis b/h mutta jopa 16 turbon alkuputki on sama....kellään ei vaan tunnu olevan joutilasta...
#1171 klubin jäsen
leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä.
045-2698659
Viiksen etupuolella on liukukyktin. Äärioikealla on OFF-asento, keskellä ON-asento ja vasempaan reunaan liikutettassa on resume-toiminto. Viiksen päässä tosiaan asetuspainike.
Taisi toimia siten, että asetusnappia painaessa sai nostettua asetettua nopeutta ja resume-napista otti cruisen "pois päältä".
haffu kirjoitti:Viiksen etupuolella on liukukyktin. Äärioikealla on OFF-asento, keskellä ON-asento ja vasempaan reunaan liikutettassa on resume-toiminto. Viiksen päässä tosiaan asetuspainike.
Taisi toimia siten, että asetusnappia painaessa sai nostettua asetettua nopeutta ja resume-napista otti cruisen "pois päältä".
eli kytkin pitää olla on asennossa ennen kuin nopeus asettuu...jep pitää tutkia ku juttu on resume reunas....
#1171 klubin jäsen
leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä.
045-2698659
nalleolut kirjoitti:mitä kautta olette johtoja ujuttaneet keskikonsoliin...
din aukkoon tulossa ahto,voltti ja ulkolämpötila. mistä plus ja miinus sinne kätevästi.
Itse sain puuttuvat johdot vedettyä kuskin jalkatilasta. Itse siirsin radion ylemmästä aukosta tuonne alemmas, joten oli tyhjä reikä tuossa ylhäälä vielä, josta sai työnnettyä johtoa. Sitä en tiedä mistä plus ja miinus tuonne tulee, mutta itselläni oli siinä mielessä tuuria, että on uutena ollut erillinen taajuuskorjain, eli virtajohdot olivat sekä ylös, että alas. Nyt siis odottelee tuossa ylemmässä DIN-aukossa suojattuna virtakaapelit tulevia mittariasennuksia. Itselläni Speedpartsin mustat ahtopaine, öljynpaine ja -lämpötila -mittarit
nalleolut kirjoitti:mitä kautta olette johtoja ujuttaneet keskikonsoliin... din aukkoon tulossa ahto,voltti ja ulkolämpötila. mistä plus ja miinus sinne kätevästi.
Itse olen vedellyt johtoja kojelaudan takakautta siihen keskikonsoliin. Siitä ylemmästä din aukosta vaan rautalankaa apuna käyttäen työntänyt/vetänyt johtoja sinne alas.
-Jouni Lappalainen- #2795-
Boxer KA -97, 900i/T8 4d -88, Audi 100 2.2Tic Quattro
Lainataanpa hieman topicia. Kun päästiin tuohon kattoluukun käyttöön niin mikä mahtaa aiheuttaa kattoluukun yllättäen alkaneen nykimisen ja silloin tällöin olevan liikkumattomuuden? Kädellä avittamalla kyllä liikkuu hienosti lukuunottamatta nykimistä. Kyseessä siis sähköinen luukku.
mistä löytyisi sopiva vaimennin turboon sen taaemman korvaamiseksi... lähtö ja tulo eri nurkissa ....googlella löyty vaan samasta kohdasta lähteviä ja tulevia..
päivän pohtinut asiaa ja arvon raati miltä kuulostaa jos turboon laittaa 3"jt:n puolisarjan. eli putki ois orggis eka vaimentajaan asti ja sit supistaja 2,5"-3" josta jatkuis jt:nä loppuun.... kokemuksia... tehoja ei haeta vaan lompakko ystävällinen kokonais budjetti koska kyseiset osat on itsellä tallissa
#1171 klubin jäsen
leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä.
045-2698659