
99 turbon ja turbottoman erot
99 turbon ja turbottoman erot
Tarkoitus olisi jos toi haku onnistuu tuolta Arilta, laittaa auto -83 99 kuntoon ja turbolla, mutta en muista muuta kuin että etu jarrulevyt pitää vaihtaa muistaakseni 9,5":aan (satulakin kait) ja tietysti ruutta pakosarja. Kertokaahan gurut mitä vielä lisäx 

9-3.1972
Re: 99 turbon ja turbottoman erot
Jarruihin ei tarvitse koskea. Jouset, iskarit ja tekniikkapuoli, ei muuta.se93tbo kirjoitti:Tarkoitus olisi jos toi haku onnistuu tuolta Arilta, laittaa auto -83 99 kuntoon ja turbolla, mutta en muista muuta kuin että etu jarrulevyt pitää vaihtaa muistaakseni 9,5":aan (satulakin kait) ja tietysti ruutta pakosarja. Kertokaahan gurut mitä vielä lisäx
900i16 3d 1989, 9000 CS 2,0t 1997
vuodesta -87: 5kpl 96, 12kpl 99, 9kpl OG900, 9000 aero ja OG9-3 TiD
vuodesta -87: 5kpl 96, 12kpl 99, 9kpl OG900, 9000 aero ja OG9-3 TiD
Tekniikkapuolelta:
- moottori
- imu- ja pakosarja
- ahdin
- pa-laitteet
- pakoputki
- jouset ja iskunvaimentimet
- kytkimen paineasetelma ja levy
- vaihteisto- ja perävälitykset (jos oikein muistan, niin vm. -80 kaasutin- ja turbomalleissa oli samat välitykset)
Sisältä:
- ratti
- ovi- ja takasivuverhoilut
- istuinten verhous
- ja saattaapa turboissa olla sähköikkunat ja -peilit
- moottori
- imu- ja pakosarja
- ahdin
- pa-laitteet
- pakoputki
- jouset ja iskunvaimentimet
- kytkimen paineasetelma ja levy
- vaihteisto- ja perävälitykset (jos oikein muistan, niin vm. -80 kaasutin- ja turbomalleissa oli samat välitykset)
Sisältä:
- ratti
- ovi- ja takasivuverhoilut
- istuinten verhous
- ja saattaapa turboissa olla sähköikkunat ja -peilit
-dimebak-
9-5 Aero Wagon 2004, käyttökinneri
Entiset: 99GL 2D 1980, 900T16 5D 1992 ja Opel Vectra Voyage 2001
9-5 Aero Wagon 2004, käyttökinneri
Entiset: 99GL 2D 1980, 900T16 5D 1992 ja Opel Vectra Voyage 2001